درآمد آلکاتل لوسنت کاهش يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”هوبرت د پسکوئيدوکس”مدير مالي آلکاتل لوسنت ، توازن نامتعادل و غير عادلانه در تبديل دلار به يورو و همچنين درآمد پايين حاصل از کاربران اپراتورهاي مربوطه را از ديگر دلايل کاهش درامد اين شرکت اعلام کرد.وي گفت : آمارها نشان مي دهد درآمد شرکت در فصل اول سال …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”هوبرت د پسکوئيدوکس”مدير مالي آلکاتل لوسنت ، توازن نامتعادل و غير عادلانه در تبديل دلار به يورو و همچنين درآمد پايين حاصل از کاربران اپراتورهاي مربوطه را از ديگر دلايل کاهش درامد اين شرکت اعلام کرد.
وي گفت : آمارها نشان مي دهد درآمد شرکت در فصل اول سال جاري ميلادي نسبت به فصل آخر سال ۲۰۰۷ ميلادي از سه ميليارد و ۸۸۰ميليون يورو به  سه ميليارد  و ۸۶۰ميليون يوررسيده است.
وي افزود:اين مقدار درآمد در حالي به دست آمده که اقتصاددانان درآمد شرکت را براي اين فصل بيش از چهار ميليارد يورو پيش بيني کرده بودند.
وي با بيان اين که شرکت تمام توجه خود را به رشد بازار سرويس ها و تجهيزات ارتباط از راه دور معطوف ساخت ،خاطر نشان کرد ، اين بازار بر خلاف پيش بيني هاي دستاندرکاران و کارشناسان که بايد روند روبه رشد داشته باشد ، ثابت باقي بماند.
آلکاتل لوسنت شرکت فرانسوي آمريکايي است و مقر اصلي آن در پاريس قرار دارد.
فعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه نرم افزار ،سخت افزار و سرويس هاي ارتباطي است ودر بيش از ۱۳۲کشور نمايندگي دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا