درآمد تبليغات مموبايلي به ۷/۲ ميليارد يورو مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين تحقيق آمده است که از مجموع درآمد ناشي از تبليغات موبايلي سهم  تبليغات تلويزيوني تلفن همراه حدود ۲ميليارد و ۴۴۰ميليون يورو خواهد بود. محققان معتقد هستند که بازار تبليغات تلويزيون همراه در کشورهايي چون ژاپن و کره جنوبي که مشترکان آن از سرويس هاي مخابره رايگان رايويي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين تحقيق آمده است که از مجموع درآمد ناشي از تبليغات موبايلي سهم  تبليغات تلويزيوني تلفن همراه حدود ۲ميليارد و ۴۴۰ميليون يورو خواهد بود.
 محققان معتقد هستند که بازار تبليغات تلويزيون همراه در کشورهايي چون ژاپن و کره جنوبي که مشترکان آن از سرويس هاي مخابره رايگان رايويي استفاده مي کنند ،بسيارداغ تر ازکشورهاي  شمال آمريکا و اروپا مي باشد.
کاربران تلفن همراه در شمال آمريکا و اروپا د براي ارايه تبليغ بصورت جداگانه مجبور به پرداخت حق عضويت هستند که اين امر بنوبه خود در استفاده از تلويزيون همراه تاثير دارد.
در اين گزارش آمده است که بر خلاف تبليغات تلويزيوني تلفن همراه، تقاضا براي تبليغات ويديو موبايلي از چنان  رونق خوبي بر خوردار نمي باشد و انتظار مي رود درامد حاصل از اين گونه تبليغات تا سال ۲۰۱۲ميلادي به ۳۳۶ميليون دلار برسد.
۳۱۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا