دو خبراز تخلفات رانندگان در انگليس و پيام کوتاه رايگان در مالت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت داستار، در اين شهر که در شمال مرکزي انگلستان واقع و از جمعيت اندکي برخوردار است در سال گذشته سه هزار و ۱۰۹ نفر از رانندگان اين شهر به دليل استفاده از تلفن همراه د ر حين راننگي جريمه مي شوند.اين رانندگان ۶۰ يورو جريمه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت داستار، در اين شهر که در شمال مرکزي انگلستان واقع و از جمعيت اندکي برخوردار است در سال گذشته سه هزار و ۱۰۹ نفر از رانندگان اين شهر به دليل استفاده از تلفن همراه د ر حين راننگي جريمه مي شوند.
اين رانندگان ۶۰ يورو جريمه و سه مورد تخلف در گواهينامه آنها ذکر مي شود.
در سال ۲۰۰۶ تعداد افرادي که جريمه شدند ، سه هزار نفر بوده است. 
بر اساس تحقيقات ثابت شده که در سال ۲۰۰۶ حدود ۶.۸۱۱ نفر از رانندگان اين شهر به دليل نبستن کمربند در حين رانندگي و ۶.۸۶۷ نفر به دليل زير پا گذاشتن قوانين ترافيک متحمل جريمه شده اند.
 اما هم اکنون علاوه بر افرادي که چنين تخلفاتي را مرتکب مي شوند تعداد زيادي  از جرايم رانندگي مربوط به استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگي است. به طوري که تعداد افرادي که از تلفن همراه در حين رانندگي استفاده کرده اند از ۱۲۶.۷۶۸ به ۱۶۴.۹۱۰ نفر رسيده است.   
سخنگوي پليس مي گويد که استفاده از تلفن همراه در حين رانندگي به شدت خطرناک است و باعث مي شود که عکس العمل راننده در مواردي کند شود.
يورک شاير در شمال مرکزي انگلستان واقع است و در سال ۲۰۰۶ حدود ۱.۲۹۲.۹۰۰ نفر جمعيت دارد.
                               ***
همچنين در خبر ها آمده است که کاربران تلفن همراه که از سرويس پيام کوتاه بانک Valletta (پايتخت مالت واقع در درياي مديترانه) استفاده کرده اند مي توانند ۱۰۰ پيام کوتاه رايگان ارسال کنند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينديپندنت”، کاربراني که از  28 آوريل تا ۳۱ مي از سرويس SMS Mobile Top-Up استفاده کرده اند مي توانند از طرح ۱۰۰ پيام کوتاه رايگان بهره مندشوند.
اين طرح به طور خودکار کاربراني را که در زمان تعيين شده حد اقل يک بار از سرويس Top-Up استفاده کرده اند، تحت پوشش قرار مي دهد.
به گفته “راي آزوپاردي”، مدير اجرايي بانک Valletta، اين بانک براي ارايه سرويس Top-Up با شرکت هايGo Mobile و وودافون همکاري داشته است.
کاربران مي توانند با استفاده از سرويس Top-Up به راحتي و با سرعت زياد به حساب بانکي خود از طريق ارسال پيام کوتاه با تلفن همراه دسترسي داشته باشند.
اين سرويس در تمامي کشور ها براي کاربران فعال است و کاربران مي توانند در هنگام مسافرت نيز به حساب بانکي خود دسترسي داشته باشند.
۱۳۵/ ۱۱۲/ ۱۴


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا