سهم نورتل در بازار تجهيزات بي سيم ۴۰ درصد کاهش يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”مارک زفيرووسکي”مدير عامل نورتل گفت که سود ناخالص اين شرکت از۷.۴ درصد درفصل چهارم ۲۰۰۷ ميلادي در فصل اول امسال به ۴.۷ درصد سقوط کرده است.وي بدون اشاره به ميزان دقيق سود و درآمد شرکت گفت : شرکت نورتل در سال جاري ميلادي با يک رکود اقتصادي مواجه …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”مارک زفيرووسکي”مدير عامل نورتل گفت که سود ناخالص اين شرکت از۷.۴ درصد درفصل چهارم ۲۰۰۷ ميلادي در فصل اول امسال به ۴.۷ درصد سقوط کرده است.
وي بدون اشاره به ميزان دقيق سود و درآمد شرکت گفت : شرکت نورتل در سال جاري ميلادي با يک رکود اقتصادي مواجه شده است.
وي اين رکود اقتصادي را تنها مختص نورتل ندانست و خاطر نشان کرد ، ديگر فروشندگان تجهيزات بي سيم نيز به خاطرکاهش فروش اين تجهيزات ،آسيب هايي را متحمل شده اند.
وي يکي ديگر از دلايل رکود اقتصادي شرکت هاي تهيه کننده تجهيزات بي سيم آمريکا را اقتصاد ضعيف اين کشورها و افزايش رقابت در ميان شرکت هاي رقيب در بازار هاي آسيايي اعلام کرد.
اين مقام اگاه تصريح کرد:نورتل به منظورکاهش هزينه ها حدود ۶درصد از نيروکاري خود را اخراج کرده است و يکهزار نفر از کارمندان خود را به نمايندگي هاي خود در کشورهايي با هزينه و دستمزد کمتر فرستاده است.
مدير عامل نورتل افزود:اين شرکت کانادايي با اين کار حدود ۳۰۰ميليون در مخارج خود صرفه جويي کرده است.
نورتل شرکت چند مليتي تجهيزات ارتباطي در اوتاوا کانادا مي باشد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا