سينگ تل سرويس جديد ارزش افزوده SMS ارايه داد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سي بي آر آنلاين”، اين سرويس که بر پايه SMS قرار دارد ويژگي هاي ارزش افزوده را مانند Automated Out-of-Office SMS و SMS copy ارايه مي دهد. کاربران مي توانند کپي پيام هاي کوتاه دريافتي و ارسالي را به پنج آدرس ايميل و يا شماره …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سي بي آر آنلاين”، اين سرويس که بر پايه SMS قرار دارد ويژگي هاي ارزش افزوده را مانند Automated Out-of-Office SMS و SMS copy ارايه مي دهد. کاربران مي توانند کپي پيام هاي کوتاه دريافتي و ارسالي را به پنج آدرس ايميل و يا شماره تلفن ارسال کنند.
طبق گزارش شرکت، انتقال کپي پيام ها به آدرس ايميل امکان ذخيره پيام ها را در جاي ديگري به غير از تلفن همراه فراهم مي سازد و به اين طريق کاربران مي توانند دريافت پيام هاي ورودي را به يک شماره تلفن همراه و هم آدرس ايميل تغيير جهت دهند و به عبارتي  divert کنند.
سرويس هاي SMS Plus شبکه محور هستند، بنابراين به گوشي بستگي ندارند و نيازي نيست مشترکان کاربردي را در تلفن همراه خود نصب کنند و تنظيمات کاربران حتي اگر گوشي خود را عوض کنند، باقي مي ماند.
“وونگ نام” رييس بازاريابي شرکت “سينگ تل” گفت: اين سرويس مناسب افراد پر مشغله، افرادي که دايم مسافرت مي کنند و کاربراني است که بيش از يک تلفن همراه دارند.
همچنين اين سرويس مناسب افرادي است که کار خود را بر مبناي SMS قرار داده اند و نياز به ذخيره پيام هاي کوتاه  براي مراجعات بعدي دارند.
سينگتل با ۱۲۴ ميليون نفر مشترک بزرگترين اپراتور شبکه تلفن همراه در منطقه آسيا پاسيفيک (به استثنا چين) است.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا