نوكيا و “آ- آر- سي ترانزيستنس” سرويس جديد گزارش ترافيكي را عرضه مي كنند

اين سرويس به كاربران امكان باخبرشدن از اوضاع ترافيكي را با كمك گرفتن از نرم افزار Nokia Maps 2.0 و درآينده اي نزديك با كمك نسخه جديد Nokia Maps. ،‌ مي دهد.با اين سرويس مشترك ،‌رانندگان وسايل نقليه مي توانند از اوضاع ترافيكي ،‌ شلوغي و شرايط ترافيك باخبر شوند.استفاده از سرويس real-time traffic ،‌ …

اين سرويس به كاربران امكان باخبرشدن از اوضاع ترافيكي را با كمك گرفتن از نرم افزار Nokia Maps 2.0 و درآينده اي نزديك با كمك نسخه جديد Nokia Maps. ،‌ مي دهد.
با اين سرويس مشترك ،‌رانندگان وسايل نقليه مي توانند از اوضاع ترافيكي ،‌ شلوغي و شرايط ترافيك باخبر شوند.
استفاده از سرويس real-time traffic ،‌ مي تواند موجب كوتاه شدن زمان سفر ،‌ و درنتيجه امن بودن بيشتر سفر براي مسافران و شهروندان  شود.
جزييابت بيشتر درباره اين نرم افزار در سايت اينترنتي “موبايل واك” اعلام نشده است.
ARC Transistance يک شرکت پيشرو اروپايي فعال در زمينه B2B و حمل و نقل و جابجايي در صنعت موتوري است و  دربيش از ۴۰ کشور اروپايي شعبه دارد و افزون بر ۴۸ ميليون وسيله نقليه موتوري از سرويس هاي اين شرکت استفاده مي کنند.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد و دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو”
Espoo (فنلاند) قراردارد.
اين شرکت درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۵۱ ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا