بازار بي رونق سيم کارت هاي همراه اول در آخرين روز از هفته جاري

به گزارش خبرنگار موبنا،کاهش چشمگير خريدوفروش سيم کارت هاي ۰۹۱۲ که از حدود يک ماه گذشته آغاز شده است باعث گرديد بازار اين کالاي پرمصرف با بي رونقي سپري شود.اکثر فعالان بازار، انتشار اخبار واگذاري سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار توماني شرکت مخابرات را پس از خصوصي سازي از مهمترين دلايل بي رونق بودن بازار …

به گزارش خبرنگار موبنا،کاهش چشمگير خريدوفروش سيم کارت هاي ۰۹۱۲ که از حدود يک ماه گذشته آغاز شده است باعث گرديد بازار اين کالاي پرمصرف با بي رونقي سپري شود.
اکثر فعالان بازار، انتشار اخبار واگذاري سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار توماني شرکت مخابرات را پس از خصوصي سازي از مهمترين دلايل بي رونق بودن بازار عنوان کرده و افزودند: با انتشار اين خبر اکثر مشتريان از خريدوفروش اين نوع سيم کارت ها امتناع کردند.
بر همين اساس،فروشندگان  اين کالاي ارتباطي را هرچند گاهي با تعديل  قيمت شديد در بازار پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران
عرضه مي کنند.
سيم کارت صفر کد يک در مناطق مختلف تهران تا سقف پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
سيم کارت صفر کدهاي دو،سه و چهار به ترتيب به مبلغ پنج ميليون و ۴۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال در بازار پنج منطقه تهران به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي کارکرده کدهاي فوق با قيمت چهار ميليون ريال، سه ميليون و ۲۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۷۵۰ هزار ريال  معامله مي شود.
در همين حال سيم کارت صفر کدهاي “۵”، “۶”،”۷″ و “۸” به ترتيب به قيمت سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۷۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
بهاي فروش سيم کارت کدهاي فوق به ترتيب به بهاي  دو ميليون و ۳۵۰ هزار ريال،دو ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۱۰۰ هزار ريال و يک ميليون و ۹۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا