مدل V8 RAZR موتورولا

با بدنه تمام فلزي که رنگ آن به  تدريج و آهسته از سياهي به سمت خاکستري تغيير رنگ مي دهد، به بازار عرضه کرد. گوشي RAZR2 V8 براي تحت تاثير قرار دادن گوشي بازها توليد شده است و صفحه نمايش QVGA، پشتيباني از نسل چهارم شبکه مخابراتي و در کنار آن دوربين دو مگاپيکسلي از نماد …

با بدنه تمام فلزي که رنگ آن به  تدريج و آهسته از سياهي به سمت خاکستري تغيير رنگ مي دهد، به بازار عرضه کرد.
 گوشي RAZR2 V8 براي تحت تاثير قرار دادن گوشي بازها توليد شده است و صفحه نمايش QVGA، پشتيباني از نسل چهارم شبکه مخابراتي و در کنار آن دوربين دو مگاپيکسلي از نماد هاي اين تاثير هستند.
** صفحه نمايش
اولين چيزي که در اين گوشي به چشم مي خورد صفحه نمايش خارجي گوشي است. گوشي RAZR2 V8 از دو صفحه نمايش داخلي و خارجي   برخوردار است.
صفحه نمايش دو اينچي خارجي گوشي تقريبا تمام فضاي درب گوشي را احاطه کرده است. تفکيک رنگ اين صفحه نمايش مدل TFT، ۲۵۶ هزار رنگ بوده که با رزوليشن۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل قادر است اطلاعاتي همچون ساعت، شماره تماس گيرنده و ميزان آنتن دهي را به خوبي به شما نشان دهد.
درصفحه نمايش اين گوشي سه دگمه لمسي وجود دارد و اين مورد نيز اولين موردي است که موتورولا از آن استفاده کرده است، چرا که اين شرکت در اکثر موارد دگمه ها را در زير صفحه نمايش طراحي مي کرد. هر چند اين سه دکمه نيز فقط در زمان پخش موسيقي فعال هستند.
** دوربين عکاسي و فيلمبرداري
در بالاي صفحه نمايش اين گوشي يک لنز دوربين دو مگاپيکسلي قرار گرفته است.
ميزان فيلمبرداري توسط دوربين گوشي RAZR2 V8 موتورولا بستگي به ميزان حافظه گوشي دارد.
دوربين گوشي توانايي بزرگ نمايي تا هشت برابر را دارد، اما اين بزرگ نمايي در کيفيت عکس بسيار تاثير گذار بوده و عکس ها نقطه نقطه و تار خواهند شد.
** حافظه
اين مدل موتورولا تنها داراي ۴۲۰ مگابايت حافظه داخلي است. يکي از معايب اصلي اين گوشي عدم ارتقا حافظه اصلي توسط کارت حافظه جانبي است.
** سيستم پخش کننده
يکي از خصوصيات اين گوشي قابليت پخش MP3 به صورت Mp3 Player است. به همين منظور موتورولا بر روي صفحه کليد V8 براي راحتي کار، دگمه يي را در نظر گرفته است. با اين وجود در اين گوشي جاي يک پخش کننده قوي خالي است.
سيستم صوتي V8 از فايل هاي Mp3 و ACC پشتيباني کرده و مي توان از فايل هاي MP3 به عنوان زنگ نيز استفاده کرد.
** باتري
گوشي V8 از باطري يون ليتيوم با قدرت ۷۷۰ ميلي آمپر ساعت استفاده مي کند که قادر است از هشت ساعت مکالمه و ۳۳۰ ساعت حالت Stand-by پشتيباني کند.
** سخن آخر
در حال حاضر اين گوشي با گارانتي رسمي به بهاي سه ميليون و ۶۳۰ هزار ريال، در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا