شرکت آمريکايي WDN سرويس SMS امن ارايه مي دهد

 اين سرويس به مشترکان تلفن همراه امکان مي دهد بدون پرداخت هزينه و يا نمايش شماره تلفن همراه خود از طريق پيام متني ارتباط برقرار کنند.به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي آر نيوز واير”،  ComNote يک پيام را به مشترک تلفن همراه ارسال مي کند و مشخص مي کند که …

 اين سرويس به مشترکان تلفن همراه امکان مي دهد بدون پرداخت هزينه و يا نمايش شماره تلفن همراه خود از طريق پيام متني ارتباط برقرار کنند.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي آر نيوز واير”،  ComNote يک پيام را به مشترک تلفن همراه ارسال مي کند و مشخص مي کند که چه شخصي با وي تماس برقرار کرده است و شماره تلفن تماس گيرنده را نيز اعلام مي کند.
سرويس امن پيام کوتاه ارتباطات بي سيم را افزايش مي دهد در حاليکه به کاربران تلفن همراه امکان مي دهد حريم خصوصي خود را حفظ کرده و تماس هاي ورودي را کنترل کنند.
در اين سيستم پيام از طريق ايميل به صورت متن به تلفن همراه ارسال مي شود، و يا از طريق تلفن ثابت به صورت صوت فرستاده مي شود.
فرستنده ComNote اين انتخاب را دارد که يک شماره تلفن براي برقراري تماس جايگزين به SMS اضافه کند و يا SMS را به عنوان فوري، تجاري، شخصي، يا ضروري برچسب دار کند.
گيرنده نيز مي تواند انتخاب کند که در پاسخ تماس برقرار کند، به SMS جواب دهد، فرستنده را از تماس بيشتر منع کند، يا به طور کل پيام را ناديده بگيرد.
“جفري استرانک” مدير اجرايي شرکت  WDN  گفت: در واقع ComNote يک سرويس caller ID امن داراي سيستم تسهيل شده براي اپراتور است که حريم خصوصي کاربر را در هر زمان پشتيباني مي کند. شخصي که ComNote ارسال مي کند هزينه پيام را پرداخت مي کند و گيرنده هزينه اي پرداخت نمي کند.
در امريکا تعداد تلفن هاي همراه بيشتر از تلفن هاي ثابت است. به درصد مشترکاني که شماره تلفن همراه را به عنوان تنها شماره خود انتخاب مي کنند نيز افزوده شده است. از آنجا که اغلب مشترکان، تلفن همراه را به عنوان ابزار ارتباطي خصوصي مي شناسند تمايل دارند هميشه در ارتباط باشند.
در تحقيقي که در سال ۲۰۰۷ توسط PierzGroup صورت گرفت، ۶۴ درصد کاربران اظهار داشتند که با ذخيره شماره هاي تلفن همراه در ليست کلي شماره تلفن هاي آمريکا بهتر مي توانند به ديگران دسترسي داشته و هويت تماس هاي دريافتي را شناسايي کنند. اما ۷/۱۱ درصد مشترکان اظهار داشتند که مي خواهند شماره تلفن همراه آنان بدون محافظت حريم خصوصي آنها در ليست کلي شماره هاي تلفن همراه باشد.
تماس گيرنده ها با تماس با متصدي تلفن و يا از طريق اينترنت مي توانند به سرويس ComNote  دسترسي داشته باشند. اين سرويس به مشترکاني که نامشان در ليست شماره هاي خصوصي آمده است امکان مي دهد بدون از دست دادن حريم خصوصي تماس هاي بيشتري برقرار سازند.
۱۱۳/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا