موبايل ها ، دروغگويان را رسوا مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، اين کاربرد دروغ سنج بر پايه پلتفورم نرم افزاري و سخت افزاري شرکت هاي TI Square و TelcoBridges نصب شده است. اين سرويس ويژه تماس ويديويي W-CDMA کاربردهاي پيام هاي ويديويي، ضبط تماس، و تحليل صوت ارايه مي دهد که الگوهاي صدا را …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، اين کاربرد دروغ سنج بر پايه پلتفورم نرم افزاري و سخت افزاري شرکت هاي TI Square و TelcoBridges نصب شده است.
اين سرويس ويژه تماس ويديويي W-CDMA کاربردهاي پيام هاي ويديويي، ضبط تماس، و تحليل صوت ارايه مي دهد که الگوهاي صدا را ارزيابي، افراد را شناسايي کرده و درستي سخنان تماس گيرنده را مي سنجد.
اين سرويس هاي تماس ويديويي نسل سوم که با نام ” SHOW Love Detector” و SHOW Lie Detector بسته بندي شده و به فروش مي رود، به سرعت در ميان کاربران کره اي محبوبيت پيدا کرده اند.
اين سرويس ها کاربران را قادر مي سازند کنفرانس هاي ويديويي موبايلي برقرار کنند.
 يک “سنجشگر ميزان دوستي ” روي صفحه نمايشگر کاربر در طي مکالمه وجود دارد.
زماني که مکاله به پايان رسيد کاربران از طريق MMS  تحليل مکالمه را دريافت مي کنند که جزييات ميزان تعجب، تمرکز، و صداقت مکالمه کننده را مشخص کرده است.
اين سرويس به ازاي دريافت هزينه ماهانه امکان استفاده نامحدود را به کاربران ارايه مي دهد.
شرکت TI Square طراح اين تکنولوژي از پلتفورم مخابراتي شرکت TelcoBridges و همچنين نرم افزارهاي کاربردي خود براي ارايه اين سرويس به اپراتور KTF استفاده کرده است.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا