کاهش قيمت گوشي S500 سوني اريکسون در بازار تلفن همراه تهران

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار حاکي از آن است که عرضه اين گوشي کشويي نسبت به چند ماه گذشته افزايش يافته است و به همين دليل نيز فعالان بازار مجبور به تعديل قيمت فوق شدند.در حال حاضر اين گوشي کشويي با قيمت يک ميليون و ۸۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران برند سوني …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار حاکي از آن است که عرضه اين گوشي کشويي نسبت به چند ماه گذشته افزايش يافته است و به همين دليل نيز فعالان بازار مجبور به تعديل قيمت فوق شدند.
در حال حاضر اين گوشي کشويي با قيمت يک ميليون و ۸۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران برند سوني اريکسون قرار مي گيرد.
گفتني است مدل فوق چندي پيش به مبلغ دو ميليون ريال به فروش مي رسيد. 
سوني اريکسون مدل S500 از بدو ورود به بازار تلفن همراه ايران  با استقبال خوب مشتريان از جمله خانم هاي ايراني روبرو شده است.
در حال حاضر اين گوشي با ترکيب رنگي مشکي،طلايي و بنفش در بازار موجود است.
چند منظوره بودن اين گوشي و قابليت‌هايي از جمله انتقال و پخش موسيقي، دوربين دو مگا پيكسلي، پخش ويديو و سيستم هوشمند ۳G باعث شده تا علاوه بر خانم ها نظر بسياري از جوانان و نوجوانان دوستدار موسيقي به سوي اين گوشي جلب شود.
اين گوشي برخورداري از ظاهري زيبا و نمايش نوردهي خاصي که در حين باز و بسته کردن گوشي صورت مي گيرد از ديگر دلايل عامل فروش خوب اين گوشي است.
اين گوشي به حالت کشويي(SLIDER) است و در دو ترکيب رنگي سبز و زرد با وزن ۹۴ گرم به بازار جهاني عرضه شده است. گوشي S500 سوني اريکسون در باند هاي فرکانسي UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 به مشترکان خدمات ارتباطي مي دهد و در ابعاد (طول : ۱۰۸ ، عرض : ۵۰ وضخامت : ۱۷ميليمتر ) ساخته شده است.
حافظه داخلي اين گوشي ۱۲مگابايت و حافظه جانبي Memory Stick Micro M264 براي پردازنده گوشي است .البته جداره اي هم براي استفاده از کارت حافظه خارجيmicro sd تا دو گيگا بايت در اين گوشي تعبيه شده است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا