BeamMe از طريق SMS سرويس اشتراک اطلاعات ارايه مي دهد

اين سرويس جديد اطلاع رساني به شرکت ها امکان مي دهد که اطلاعات رايگان و خواسته شده مشتريان را از طريق وب سايت خود با پيام کوتاه به تلفن همراه کاربران  ارسال کنند.به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک کرانچ”، BeamMe.info سرويس خود را به صاحبان سايت ها ارايه داده و …

اين سرويس جديد اطلاع رساني به شرکت ها امکان مي دهد که اطلاعات رايگان و خواسته شده مشتريان را از طريق وب سايت خود با پيام کوتاه به تلفن همراه کاربران  ارسال کنند.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک کرانچ”، BeamMe.info سرويس خود را به صاحبان سايت ها ارايه داده و آيکون کوچک آبي رنگBeamMe  را در وب سايت آنها در نزديک اطلاعات مرتبطي که کاربر ممکن است يک کپي از آنها بخواهد، قرار مي دهد.
کاربر روي اين آيکون کليک مي کند و کادري باز مي شود که از کاربر مي خواهد شماره تلفن همراه خود را وارد کنند ، و اطلاعات به گوشي کاربر ارسال مي شود.
اطلاعات ارسال شده توسط SMS از قبل تعيين شده هستند و به طور پويا از سايت گرفته نمي شوند.
اين سرويس در دو نوع ارايه مي شود که يک شامل پشتيباني تبيلغات و يا پرداختي است و نسخه رايگان با پشتيباني تبليغات به اين معنا است که کاربر نهايي با دريافت هر SMS يک آگهي تبليغاتي نيز دريافت مي کند. در نسخه پرداختي، صاحب سايت براي هر پيام کوتاهي که توسط کاربران ارسال مي شود مبلغي پرداخت مي کند.
 قيمت ها تا ۲۰ سنت براي هر پيام کوتاه محاسبه مي شوند و همچنين محاسبه تعرفه به کشوري که کاربر پيام را به آن ارسال مي کند نيز بستگي دارد.
اين سرويس در برابر هرزنامه پشتيباني شده است و دارندگان سايت ها قادرند با اعمال محدوديت براي هر آدرس IP (پروتکل اينترنتي) و اشتراک اکانت، تعداد پيام هاي کوتاه را که روزانه به يک تلفن همراه ارسال مي شوند، محدود کنند.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا