قيمت تمامي سيم کارت هاي کارکرده همراه اول کاهش يافت

“محمد حيدري” يکي از فروشندگان سيم کارت در جنوب تهران در اين باره گفت: کاهش چشمگير خريدوفروش  سيم کارت هاي کارکرده در چند روز اخير باعث شد تا بيشتر فروشندگان اين کالاي ارتباطي را با تعديل قيمت کاهش در بازار عرضه کنند.وي افزود: مدتي است که با بي رونقي بازار سيم کارت هاي همراه اول …

“محمد حيدري” يکي از فروشندگان سيم کارت در جنوب تهران در اين باره گفت: کاهش چشمگير خريدوفروش  سيم کارت هاي کارکرده در چند روز اخير باعث شد تا بيشتر فروشندگان اين کالاي ارتباطي را با تعديل قيمت کاهش در بازار عرضه کنند.
وي افزود: مدتي است که با بي رونقي بازار سيم کارت هاي همراه اول روبرو شده ايم که به موجب اين امر براي فروش بهتر نيز هر چند گاهي تعديل قيمتي را در سيم کارت هاي اپراتور اول ايجاد مي کنيم.
محمدي قيمت فروش سيم کارت کارکرده همراه اول را در حدود پنج ميليون و ۴۰۰ هزار ريال تا پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال اعلام کرد.
سيم کارت کارکرده کدهاي “۲” که چندي پيش تا سقف شه ميليون و ۹۰۰ هزار ريال معامله مي شد هم اکنون به مبلغ سه ميليون و ۷۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
سيم کارت هاي کارکرده کدهاي”۳″،”۴″و”۵″ هر کدام با کاهش قيمت در حدود ۱۵۰ هزار ريال با مبلغ سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۲۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۲۵۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
در همين حال سيم کارت کدهاي “۶”،”۷″ و “۸” به ترتيب به بهاي دو ميليون ريال، دو ميليون ريال و يک ميليون و ۸۵۰ هزار ريال خريداري مي شود و با افزايش قيمت ۱۰۰ هزار ريالي نسبت به قيمت خريد به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت هاي صفر همراه اول نيز بدون نوسان قيمت نسبت به روز گذشته در بازار سيم کارت تهران خريدوفروش مي شود.
سيم کارت صفر کدهاي دو، سه و چهار به ترتيب با بهاي پنج ميليون و ۴۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال  به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي کارکرده کدهاي دو،سه، چهار به ترتيب با قيمت چهار ميليون ريال، سه ميليون و ۲۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۷۵۰ هزار ريال  معامله مي شود.
سيم کارت هاي صفر کدهاي “۵”، “۶”،”۷″ و “۸” به ترتيب به قيمت سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۷۵۰ هزار ريال و دوم ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا