چگونه زندانبانان کنيا با ارسال پيام کوتاه دولت را تهديد کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا و به نقل از سايت “نِيشن مديا”، گروهها و افراد مختلف بدون اين که همديگر را بشناسند اکنون مي توانند با استفاده از اين ابزار رسانه اي با يکديگر ارتباط برقرار  و نيازهاي يکديگر را برطرف کنند.       زندانبانان در سراسر کشور کنيا  با ارسال پيام کوتاه بصورت يکپارچه و …


به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا و به نقل از سايت “نِيشن مديا”، گروهها و افراد مختلف بدون اين که همديگر را بشناسند اکنون مي توانند با استفاده از اين ابزار رسانه اي با يکديگر ارتباط برقرار  و نيازهاي يکديگر را برطرف کنند.      
زندانبانان در سراسر کشور کنيا  با ارسال پيام کوتاه بصورت يکپارچه و هماهنگ اعتصاب با استفاده از پيام کوتاه از ساير همکاران خود در زندان ها خواسته اند با يکديگر متحد شده تا دولت را مجبور به پذيرش درخواست اضافه حقوق خود کنند.
زندانبانان از طريق پيام کوتاه منتشر شده در ميان زندانبانان تمام سازمان هاي جزايي کنيا با يکديگر توافق کرده اند اگر به درخواست آنها رسيدگي نشود روز دوشنبه دست از کار بکشند.
“کالونزو موسيوکا” معاون رييس جمهور کنيا و وزير کشور روز يکشنبه از يک زندان بازديد کرد تا شرايط را آرام کند.
يکي از افسران زندان “کينگ اونگ” گفت: ما پيام کوتاهي را دريافت کرديم و پس از خواندن آن در پاسخ گفتيم که اگر به تقاضاي ما پاسخ داده نشود، دست از کار مي کشيم.
زندانبانان تهديد کرده اند که اگر مانند افسران پليس پاداش ۸۰ دلاري براي انجام کارهاي مخاطره آميز دريافت نکنند زنداني ها را آزاد خواهند کرد.
طي اين اعتصابات که از روز جمعه آغاز شده چندين مقام ارشد زندانبانان دستگير شده اند.
دولت اين اعتصاب را يک شورش خوانده اما قول داده است که به خواسته آنها رسيدگي خواهد کرد.
زندانبانان از دروازه ها و برج هاي نگهباني محافظت مي کنند اما در داخل زندان ها کار نمي کنند.
حقوق ماهانه زندانبانان ۱۰۰ دلار است، و براي کمک به سرکوبي خشونت هاي پس از انتخابات که در اوايل سال جاري رخ داد، درخواست دريافت ۱۶۰ دلار پاداش کرده اند.
بسياري از زندانبانان در کنيا شرايط مالي بدي دارند، و بيشتر آنها در اتاق هاي گروهي زندگي مي کنند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا