مدل Q9h موتورولا

مدل Q9h موتورولا يک گوشي GSM نسل سوم ( HSDPA ) است.ويژگي هاي اين گوشي مانند مدل Q8 است و فقط رنگ قاب آن کمي متفاوت است . اين گوشي داراي صفحه نمايش افقي QVGA و صفحه کليد QWERTY است و با بهره گرفتن از ويژگي Push Email ويندوز موبايل به يک دستگاه پيام رساني …

مدل Q9h موتورولا يک گوشي GSM نسل سوم ( HSDPA ) است.
ويژگي هاي اين گوشي مانند مدل Q8 است و فقط رنگ قاب آن کمي متفاوت است . اين گوشي داراي صفحه نمايش افقي QVGA و صفحه کليد QWERTY است و با بهره گرفتن از ويژگي Push Email ويندوز موبايل به يک دستگاه پيام رساني تبديل مي شود.
مدل Q9h موتورولا داراي اندازه مناسب و وزن کمي مي باشد . اين گوشي بسيار باريک است و لبه هاي گردي دارد . ابعاد گوشي ۱۱.۸ در ۶۷ در ۱۱۸ ميلي متر و وزن آن ۱۳۴ گرم است . Q9h به راحتي در جيب جا مي گيرد و استفاده از آن آسان است . گوشي از قسمت هاي مات و براق تشکيل شده است و به رنگ مشکي مي باشد . اين گوشي از استحکام کافي برخوردار است و تنها مشکل ساختاري آن لغزش درب باتري مي باشد .
** صفحه نمايش
يکي از مواردي که Q9h را از ساير گوشي هاي استاندارد WM در بازار متفاوت مي کند صفحه نمايش افقي آن است . استفاده از اين صفحه نمايش در زمان نوشتن متن يا مرور کردن در اينترنت کمک زيادي به کاربر مي کند. اندازه صفحه نمايش ۲.۴ اينچ و وضوح آن QVGA است که ۶۵ کيلو رنگ را نشان مي دهد.  صفحه نمايش به کمک حسگري که ميزان روشنايي آن را کنترل مي کند در نور زياد به خوبي خوانده مي شود.
** دوربين عکاسي و فيلمبرداري
گوشيQ9h موتورولا داراي يک دوربين داخلي است که مانند Q اوليه در قسمت بالاي قاب پشت قرار دارد و LED نيز نزديک آن مشاهده مي شود . وضوح دوربين دو مگاپيکسل است . حدود سه ثانيه طول مي کشد تا منوي دوربين فعال شود و حدود نيمي از صفحه نمايش را اشغال مي کند و تنظيمات بصورت منوي متني مي باشند . امکان استفاده از زوم ديجيتال ، تنظيم تعادل رنگ سفيد يا حالت فلش on ،  off  و وضوح بالاتر ۱۲۰۰ در ۱۶۰۰ پيکسل فراهم شده است . اين دوربين در وضوح QVGA ( 240 × ۳۲۰ پيکسل ) فيلمبرداري مي کند .
** حافظه داخلي
موتورولا Q9h داراي ۲۵۶MB ROM و ۹۶MB RAM است . براي ذخيره کردن فايل هاي بيشتر مي توانيد از کارت حافظه MicroSD استفاده کرد و ميزان حافظه آن را ارتقا داد.
** سيستم عامل
موتورولا Q9h يک تلفن هوشمند است که داراي نسخه استاندارد ويندوز موبايل شش مي باشد . اين نسخه براي گوشي هايي است که صفحه نمايش لمسي ندارند .
طبق پيش فرض تمام تلفن هاي ويندوز موبايل ۶ به نرم افزارهاي Mobile Office ميکروسافت مجهز هستند تا فايل هاي Excel , Word و PowerPoint را باز کند .
در موتورولا Q9h آنها با برنامه ” Documents TO GO ” جايگزين شده اند . خواننده PDF نيز زماني که در زوم ۱۰۰% تنظيم مي شود با مشکل عمل مي کند . براي باز کردن فايل هاي آرشيوي مي توانيد از Zip TO Go استفاده کنيد اما متاسفانه از آرشيوهاي RAR پشتيباني نمي شود .
** سخن آخر
گوشي موتورولا مدل Q9h به تازگي وارد بازار تلفن همراه تهران شده است با گارانتي رسمي به بهاي سه ميليون و ۶۵۰ هزار ريال  به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا