۷۴۰۰ خطوط تلفن همراه در کوبا واگذارشد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت:اين تعداد اشتراک در عرض ۱۰روز به کاربران واگذار شده است.وي که نامش ذکر نشد، افزود:پيش از اين استفاده از سرويس هاي تلفن همراه  فقط در اختيار خارجي ها ،مقامات دولتي و افرادي که با خارجي ها کار مي کردند، بود.وي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت:اين تعداد اشتراک در عرض ۱۰روز به کاربران واگذار شده است.
وي که نامش ذکر نشد، افزود:پيش از اين استفاده از سرويس هاي تلفن همراه  فقط در اختيار خارجي ها ،مقامات دولتي و افرادي که با خارجي ها کار مي کردند، بود.
وي همچنين خاطر نشان کرد که به خاطر محدوديت انعقاد قرارداد با خارجي ها در کوبا ، مردم اشتراک تلفن همراهي را که به نام خارجي  بود در اختيار مي گرفتند و از سرويس هاي اين وسيله ارتباطي استفاده مي کردند.
اين مقام آگاه ، اجراي اين طرح را از سياست هاي جديد رائول کاسترو جانشين فيدل کاسترو رهبر اين کشور اعلام کرد.
در کوبا دوشرکت اپراتوري با نام هاي Cubacel و C-COM فعاليت مي کنند.
کوبا درسال ۱۸۶۸ از اسپانيا مستقل شد درسال  1902 ميلادي اعلام جمهوري کرد و درسال ۱۹۵۹ ميلادي انقلاب سوسياليستي به رهبري فيدل کاسترو دراين کشور بوقوع پيوست.
 وسعت اين کشور ۱۱۰ هزار و ۸۶۱ کيلومتر مربع و جمعيت آن در سال ۲۰۰۷ ميلادي حدود ۱۱ ميليون و ۳۹۴ هزار و ۴۳ نفر اعلام شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا