۲۹۱ ميليون گوشي در فيليپين فروخته شد

به  گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت نيوز اينفاير، بر اساس اين گزارش تحليلگران IDC هشدار داده اند که اين ميزان فروش ممکن است نتايج منفي در بر داشته و باعث افزايش قيمت سوخت و به وجود آمدن خسارات مالي تا آخر سال شود.اين موسسه همچنين گزارش مي دهد که فروش تلفن …

به  گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت نيوز اينفاير، بر اساس اين گزارش تحليلگران IDC هشدار داده اند که اين ميزان فروش ممکن است نتايج منفي در بر داشته و باعث افزايش قيمت سوخت و به وجود آمدن خسارات مالي تا آخر سال شود.
اين موسسه همچنين گزارش مي دهد که فروش تلفن همراه در فصل اول سال حدود ۳/۱۴ درصد نسبت به فصل آخر سال گذشته افزايش داشته است.
 نوکيا با سهم ۴۰ درصد ي همچنان در صدر باقي مانده و سامسونگ پس از نوکيا رتبه دوم جدول را از آن خود کرده، موتورولا با کاهش ميزان سهم از رتبه دوم به سوم نزول کرد، ال جي نيز ۴۵ درصد بيش از سال گذشته رشد کرد و از سوني اريکسون پيشي گرفت و رتبه چهارم جدول را از آن خود کرد.
اين موسسه پيش بيني مي کند که با اين وضعيت قيمت سوخت و مواد غذايي افزايش مي يابد و باعث نگراني در بازار جهاني مي شود.
از تعداد کاربران فيليپين آمار جديد ارايه نشده است و در اين کشور ۹اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که سه اپراتور به صورت مجازي سرويس هاي خود را  ارايه مي دهند.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا