قيمت گوشي Music Edition N73 300 هزار ريال کاهش يافت

 به گزارش خبرنگار موبنا، به دليل افزايش عرضه مدل فوق اکثر فعالان بازار مجبور به تعديل قيمت چشمگير اين گوشي در سطح بازار تلفن همراه تهران شدند. اين گوشي که چندي پيش به بهاي سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال به فروش مي رسيد در حال حاضر با قيمتي در حدود سه ميليون ريال فروخته مي …

 به گزارش خبرنگار موبنا، به دليل افزايش عرضه مدل فوق اکثر فعالان بازار مجبور به تعديل قيمت چشمگير اين گوشي در سطح بازار تلفن همراه تهران شدند.
 اين گوشي که چندي پيش به بهاي سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال به فروش مي رسيد در حال حاضر با قيمتي در حدود سه ميليون ريال فروخته مي شود.
اين مدل نوکيا از زمان عرضه در بازار تلفن همراه به دليل امکانات مناسب مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت.
گوشي Music Edition N73     نوکيا که ۱۱۶ گرم وزن دازد، در ماه آوريل سال ۲۰۰۶ با رنگ بندي نقره اي،مشکي و سفيد وارد بازار جهاني شده است.
دوربين ۳.۲ مگا پيکسلي اين گوشي قابليت فوکوس خودکار را دارد و از لنز Carl Zeiss برخوردار است .
دوربين گوشي N73 مي تواند اندازه تصاوير را ۲۰ برابر بزرگ کرده و ابعاد تصاوير آن  1546 در ۲۰۴۸ است .
اين گوشي در عين حال از قابليت فيلمبرداري ۲۸۸در  352 پيکسل با سرعت ۱۵ فريم در ثانيه برخوردار است و مدت زمان فيلمبرداري آن نيز بستگي به ظرفيت حافظه گوشي دارد .
اين گوشي با ۴۲ مگا بايت حافظه و برخورداري از کارت miniSD قابليت ارتقا تا يک گيگا بايت و تعويض سريع را دارد که به اين ترتيب، به راحتي به فضاي وسيعي براي ذخيره فايل هاي موسيقي و ويديويي دسترسي وجود دارد و حتي مي تواند حداکثر تا ۹۰ دقيقه فيلم ويديويي را ضبط کند.
باتري اين گوشي از نوع Standard Battery, Li-Ion 1100 mAh BP-6M  است و ۶ساعت مکالمه مداوم و ۳۵۰ ساعت زمان آماده به کار را پشتيباني مي کند.
۱۳/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا