فراخوان مزايده براي افزايش اپراتورهاي sms اعلام عمومي مي شود

محمدحسين فلاح اصغري در گفت وگو با خبرنگار موبنا هدف از انجام اين مزايده را واگذاري امور به بخش خصوصي عنوان کرد.وي با تاکيد بر اينکه ظرفيت ارائه سرويس هاي ارزش افزوده تلفن همراه در کشور وجود دارد گفت: اگرچه در زمان حاضر سه شرکت از بخش خصوصي در اين زمينه مشغول به کار هستند …

محمدحسين فلاح اصغري در گفت وگو با خبرنگار موبنا هدف از انجام اين مزايده را واگذاري امور به بخش خصوصي عنوان کرد.
وي با تاکيد بر اينکه ظرفيت ارائه سرويس هاي ارزش افزوده تلفن همراه در کشور وجود دارد گفت: اگرچه در زمان حاضر سه شرکت از بخش خصوصي در اين زمينه مشغول به کار هستند اما زمينه فعاليت براي ديگر شرکت هاي اين حوزه نيز وجود دارد.
به گفته فلاح اصغري بيش از ۱۵ شرکت در حوزه سرويس هاي ارزش افزوده تلفن همراه در کشور شناسايي شده است که همراه اول درصدد است از طريق مزايده بازار فعاليت براي اين شرکت ها ايجاد کند.
 وي تصريح کرد:با توجه به افزايش شمار مشترکان تلفن همراه نياز به اپراتور هاي بيشتري براي ارائه سرويس هاي ارزش افزوده پيام کوتاه احساس مي شود.
پيش از اين نيز مهندس عليشاهي رييس کميسيون معاملات شرکت ارتباطات سيار در خصوص برگزاري اين مزايده گفته بود:حجم بازار به حدي است که به شرکت هاي فعلي پيمانکار در اين حوزه لطمه اي وارد نشود و به طور قطع براي شرکت هاي فعلي فعال در اين حوزه نيز تسهيلاتي در نظر گرفته خواهد شد.
بيش از دو سال است که سه شرکت رهياب پيام رسان،آتيه داده پرداز و مگفا به عنوان “ارائه دهندگان خدمات ارزش افزوده از طريق SMS ” با شرکت ارتباطات سيار قرارداد همکاري منعقد کرده اند.
هم اکنون اپراتور اول قصد دارد به تعداد اپراتورهاي SMS کشور بيفزايد.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا