بازي تعرفه

مجبور هستند که يا گوشي هاي تقلبي و بدون ضمانت نامه هاي معتبر را خريداري و استفاده کنند و يا اينکه به قيمت هاي اعلام شده از سوي فروشندگان اين وسيله ارتباطي تن بدهند.“ضرب المثلي داريم که مي گويد هر کسي را بهرکاري ساختند …،، شايد بهترين پاسخ به طراحان و طرفداران سرسخت حمايت از …

مجبور هستند که يا گوشي هاي تقلبي و بدون ضمانت نامه هاي معتبر را خريداري و استفاده کنند و يا اينکه به قيمت هاي اعلام شده از سوي فروشندگان اين وسيله ارتباطي تن بدهند.
“ضرب المثلي داريم که مي گويد هر کسي را بهرکاري ساختند …،، شايد بهترين پاسخ به طراحان و طرفداران سرسخت حمايت از هر نوع توليد در داخل کشور باشد.
حال اگر از اين ماجرا بگذريم انتقاد ديگر وارده به اقدامات ماهها و هفته هاي اخير مسولان سياست گذار در عرصه ي واردات و توليد کشور در حوزه ي تلفن همراه اين است که بلا تکليفي و تغييرات مداوم سياست هاي حاکم نيز هر چه که باشد تنها يک برنده به نام دلال و واسطه و يک بازنده دائمي به نام مصرف کننده دارد.
پس حال که سازمان عريض و طويلي همچون حمايت از حقوق مصرف کننده ، رعايت حقوق ۳۰ ميليون شهروند اين کشور را فراموش کرده به درستي به کمک اين ملت بيايد و بگويد که آقاياني که داعيه حمايت از توليد يا جلوگيري از قاچاق را داريد، مشکل جاي ديگري است و ربطي به تعرفه ها ندارد لطفاً اين بازي را تمام کنيد ، چرا که حتي زماني که تعرفه ي چهار درصدي هم در کشور در اين حوزه برقرار بود بخش عمده اي از اين کالا به دليل موانع وارداتي و خواب سرمايه ي وارد کنندگان در مبادي مختلف به صورت قاچاق وارد مي شد.
پس بياييد قدري منطقي فکر و رفتار کنيم و احساساتي نشويم و بيش از اين بازار و جامعه را مشوش نکنيم و اين بازي را به نفع نه توليدکننده احتمالي يا وارد کنندگان نامريي بلکه به نفع ملت ايران تمام کنيم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا