شمار گوشي هاي مجهز به لينوکس ۲۰ درصد افزايش مي يابد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ABIاين ميزان رشد را حدود يک پنجم از موبايل هاي پيشرفته و سطح متوسط ساخته شده تا آن تاريخ اعلام کرد.در اين خبر به آمار کنوني گوشي هاي مجهز به فناوري لينوکس هيچ اشاره اي نشده است. “استوارت کارلو”مدير عامل ABI گفت که سيستم عامل لينوکس نسبت به …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ABIاين ميزان رشد را حدود يک پنجم از موبايل هاي پيشرفته و سطح متوسط ساخته شده تا آن تاريخ اعلام کرد.
در اين خبر به آمار کنوني گوشي هاي مجهز به فناوري لينوکس هيچ اشاره اي نشده است.
“استوارت کارلو”مدير عامل ABI گفت که سيستم عامل لينوکس نسبت به تمام فناوري هاي موجود براي توليد کنندگان تلفن همراه به صرفه تراست.
وي همچنين استفاده از گوشي هاي مجهز به سيستم عامل لينوکس را براي کاربران بسيار باارزش اعلام کرد.
کارلو استفاده از کاربردهاي حوزه اين سيستم عامل را که شامل”وب بيس” و ترکيبي از کاربردهاي وب و ابزارها ي بومي مي شود، از جمله امتيازهاي  اين سيستم اعلام کرد و افزود با مزيت هاي موجود انتظار داريم استفاده از اين فناور ي در آينده اي نزديک با رشد خوبي مواجه شود.
مرکز تحقيقاتي ABI Researchريسرچ در دهه ۹۰ در نيويورک آمريکا پايه ريزي شد و  روي انقلاب فناوري، سرويس ها ،زيربناي تکنولوژي هاي روز واستراتژي بازار تحقيق مي کند. 
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا