DoCoMo بسته اپراتوري را براي گوشي هاي۳G ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سيمبين وان”، شرکت انتظار دارد معرفي گوشي هاي مجهز به بسته اپراتور را در نيمه دوم سال ۲۰۰۹ ارايه دهد.اين بسته شامل يک سري نرم افزارهاي بر مبناي سيستم عامل لينوکس خواهد بود که سرويس هاي i-mode ، i-appli  و ساير سرويس هاي منحصر بفرد …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سيمبين وان”، شرکت انتظار دارد معرفي گوشي هاي مجهز به بسته اپراتور را در نيمه دوم سال ۲۰۰۹ ارايه دهد.
اين بسته شامل يک سري نرم افزارهاي بر مبناي سيستم عامل لينوکس خواهد بود که سرويس هاي i-mode ، i-appli  و ساير سرويس هاي منحصر بفرد DoCoMo را اجرا خواهند کرد.
اين بسته همچنين امکان استفاده از سرويس هاي موجود شرکت، از جمله نرم افزارهاي کاربردي و ميان افزار MOAP  (پلتفورم کاربردي موبايل) را که هم اکنون در
برخي گوشي هاي DoCoMo  به کار مي روند، فراهم  مي کند.
بسته جديد اپراتور، عناصر نسخه لينوکس ميان افزار MOAP تهيه شده با همکاري NEC  و پاناسونيک را با يکديگر ترکيب مي کند.
توليدکنندگان ژاپني با انتخاب اين بسته و پلتفورم نرم افزاري شرکت ACCESS مي توانند گوشي هاي خود را در سراسر جهان بازاريابي کنند.
شرکت DoCoMo همچنين قصد دارد ،بسته نرم افزاري را بر مبناي سيستم عامل تلفن همراه سيمبين ارايه دهد.
NTT DoCoMo داراي ۵۳ ميليون مشترک است که بيش از نيمي از آنها کاربر سرويس نسل سوم FOMA(TM) هستند که در سال ۲۰۰۱ راه اندازي شد و اولين سرويس بر پايه تکنولوژي W-CDMA بوده است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا