مدل P3470 اچ تي سي

که اين ميزان وزن براي يک گوشي پاکت پي سي مناسب به شمار مي آيد.اين گوشي از ۴ باند GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 پشتيباني مي کند. همچنين صفحه نمايش آن از نوع TFT touchscreen, 65K colors با ۲.۸ اينچ اندازه و روزلوشن ۲۴۰ در ۳۲۰  پيکسل است که معمولا نوع رايج …

که اين ميزان وزن براي يک گوشي پاکت پي سي مناسب به شمار مي آيد.
اين گوشي از ۴ باند GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 پشتيباني مي کند. همچنين صفحه نمايش آن از نوع TFT touchscreen, 65K colors با ۲.۸ اينچ اندازه و روزلوشن ۲۴۰ در ۳۲۰  پيکسل است که معمولا نوع رايج در بين گوشي هاي PPC محسوب مي شود.
اين صفحه نمايش که به صورت لمسي مي باشد امکان تشخيص دست خط را هم داراست.
زنگ هاي مورد نظر هم براي رينگتون Polyphonic, MP3 است و دفتر چه تلفن آن هم بستگي به ميزان فضاي خالي در حافظه دارد و نامحدود مي باشد.
همچنين اين گوشي داراي GPRS ,EDGE بوده ولي ازHSCSD و ۳G و WLAN پشتيباني نمي کند که يک ضعف براي چنين گوشي محسوب مي شود.
اين گوشي از بلوتوث نسخه دو همراه با with A2DP و همچنين miniUSB بهره مند مي باشد و در آن از Infrared port خبري نيست.
سيستم عامل اين گوشي قدرتمند ترين و بهترين سيستم عامل را براي PPC ها داراست که همان Microsoft Windows Mobile 6.0 Professional مي باشد که امکانات بسيار زيادي دارد و نرم افزار هاي بسيار قدرتمندي را پشتيباني مي کند و رابطه کاربري بسيار خوبي دارد و جوابگوي نياز انسان هاي متمدن امروزي بوده و يک نقطه قوت محسوب مي شود.
اين گوشي قابلييت دريافت و ارسال SMS, MMS, Email, Instant Messaging را مانند بسياري از گوشي ها دارد. علاوه بر آن از جستجوگرهاي WAP 2.0/xHTML, HTML (PocketIE) نيزبهره مي برد که ميدانيد در چنين گوشي هايي عامل مهمي به حساب مي آيند . اين گوشي داراي بازي هم بوده و در رنگ نقره اي سير عرضه مي شود.
گوشي HTC P3470 از نرم افزار جهت يابي ماهواره اي، اينترفيس لمسي بهره مي برد.اين گوشي با اينترفيس راحت خود دسترسي به صفحات وب، اسناد، پيام ها، ليست تماسها و … را آسان کرده است. که معمولا در اکثر چنين گوشي هايي به همين منظور LCD ها را لمسي در نظر گرفته تا سرعت و کارآيي بالاتري براي فرد استفاده کننده داشته باشد به علاوه اين گوشي داراي سيستم TomTom Navigator 6 بوده که بهترين و مناسب ترين سيستم براي جهت ياب هاي ماهواره اي محسوب مي شود.
** حافظه داخلي
گوشي P3470  اچ تي سي  از کارت حافظه( microSD (TransFlash پشتيباني مي کند که همراه اين گوشي کارت ميکرو SD با حجم يک گيگابايت براي ذخيره نقشه ها و ساير اطلاعات در دسترس کاربران قرار مي گيرد . همچنين اين گوشي  از  MB RAM, 256 MB ROM 128 برخوردار است.
همچنين پردازنده مدل فوق TI OMAP 850, 200 Mhz processor است.
** دوربين عکاسي و فيلمبرداري
دوربين عکاسي و فيلمبرداري اين گوشي در حد دوربين هاي معمولي بوده و برابر با دو مگاپيکسل با رزولوشن ۱۲۰۰ در  1600 پيکسل بوده است.
اين گوشي داراي GPS بوده و از (Pocket Office(Word, Excel, Outlook, PDF viewer نيز پشتيباني مي کند.
** باتري
همچنين باتري موجود در اين گوشي که از نوع Standard battery, Li-Ion 1100 mAh بوده و در حالت استند باي ۲۴۰ ساعت ودر حالت مکالمه مداوم بيشتر از ۵ ساعت و ۵۰ دقيقه دوام مي آورد که مي تواند سبب دوام و پايداري بيشتر گوشي شود.
** سخن آخر
هم اکنون اين گوشي در بازار جهاني تلفن همراه عرضه مي شود ولي تا کنون در باره قيمت نهايي آن اطلاعاتي دقيقي منتشر نشده است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا