بازگشت گوشي هاي نوکيا به بازار کره

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “چو سان”، يکي از مقامات “اس کا تله کام” بزرگترين شرکت مخابراتي کره گفت: درحال مذاکره با نوکيا براي تهيه تلفن همراه هستيم و گوشي هاي نوکيا تا پايان سال جاري در فروشگاه هاي “اس کا تله کام” به فروش خواهند رفت.بازگشت نوکيا موجب تحول …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “چو سان”، يکي از مقامات “اس کا تله کام” بزرگترين شرکت مخابراتي کره گفت: درحال مذاکره با نوکيا براي تهيه تلفن همراه هستيم و گوشي هاي نوکيا تا پايان سال جاري در فروشگاه هاي “اس کا تله کام” به فروش خواهند رفت.
بازگشت نوکيا موجب تحول بزرگي در بازار داخلي تلفن همراه کره مي شود و اين بازار هم اکنون در دست چهار شرکت سامسونگ، ال جي، پنتک، و موتورولا است.
شرکت نوکيا در جهان مقام نخست را در توليد و فروش تلفن دارد و در سال گذشته  ميلادي ۱/۴۳۷ ميليون دستگاه تلفن همراه به فروش رساند.
گوشي هاي نوکيا از نظر قيمت متنوع بوده بطوري که هم اکنون گوشي اين شرکت با قيمت ۳۰ دلار  تا چند صد هزار دلار در اختيار کاربران قرار مي گيرد
تنوع قيمت تلفن همراه نوکيا که کم درآمدترين و ثروتمندترين افراد را جلب مي کند، يکي از عوامل اصلي فروش بالاي اين شرکت است.
نوکيا براي اولين بار در سال ۲۰۰۱ وارد بازار کره شد، اما در ماه ژانويه ۲۰۰۳ ميلادي به دليل بروز برخي مشکلات و کشمکش از اين بازار خارج شد.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا