اين سرمايه گذاري ريسک پذير

که به گفته برخي کارشناسان اين سرويس به دلايل متعددي از جمله نياز به دستگاه هاي تلفن ويژه، با استقبال زيادي از سوي مردم مواجه نمي شود. اين تجهيزات براساس آنچه که مهندس فيضي گفته ، از توليد کنندگان بخش خصوصي در داخل کشور تامين شده و از اين لحاظ مي توان گفت ؛فرصتي مناسب …

که به گفته برخي کارشناسان اين سرويس به دلايل متعددي از جمله نياز به دستگاه هاي تلفن ويژه، با استقبال زيادي از سوي مردم مواجه نمي شود.
اين تجهيزات براساس آنچه که مهندس فيضي گفته ، از توليد کنندگان بخش خصوصي در داخل کشور تامين شده و از اين لحاظ مي توان گفت ؛فرصتي مناسب براي فعالان بخش خصوصي است.
 اما احتمال عدم استقبال از اين سرويس براي مشترکان تلفن ثابت موجب مي شود تا در عمل، سرمايه گذاري شرکت مخابرات ايران براي راه اندازي اين تجهيزات که تاکنون اظهارنظري درباره اعداد و ارقام آن نشده ،در معرض ريسک بزرگي قرار بگيرد.
شرکت مخابرات ايران پيش از اين عواقب سرمايه گذاري نافرجام بر روي سرويس صندوق صوتي را تجربه کرده است و بي ترديد با مساله اي به نام اتلاف سرمايه آشناست.
اما امروز که مخابرات ايران بر روي تابلوي فرعي بورس قرار گرفته  و تا خصوصي شدن فاصله چنداني ندارد، ضروري است تا حداقل  درباره دخل و خرج راه اندازي اين سرويس يا هر سرويس تازه ديگري، به متقاضيان سهام خود اطلاع بدهد.
پيش از اين ، شرکت مخابرات ايران يک بنگاه تجاري عمومي بود که درست يا غلط ،تنها تصميم گيرنده درباره چگونگي فعاليت ها و سرمايه گاري هاي آن دولت بود . اما امروز که سهام اين شرکت در آستانه در بورس ايستاده ، مديران آن پيش از هر اقدامي بايد نتايج بازارسنجي بر روي ايده هاي تجاري جديد را براي مردم و متقاضيان سهام خود منتشر کرده و نقطه نظرات آنها را در تصميم هاي آتي خود مورد توجه قرار دهند.
۱۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا