چاينا موبايل و نوکيا زيمنس ياداداشت تفاهم امضا کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ژو پنگ”مدير کل CMBJ در اين باره گفت:بر اساس اين تفاهم نامه نوکيا زيمنس موظف به ارتقا کاربردهاي سرويس مشاوره،سرويس زنگ هشدار بعد از برقراري تماس و کاربرد پورتال وب است.وي افزود:اين سرويس ها در طراحي و گسترش ارزش افزوده محتواهاي موبايلي سهم به سزايي خواهند داشت.پنگ معتقد …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ژو پنگ”مدير کل CMBJ در اين باره گفت:بر اساس اين تفاهم نامه نوکيا زيمنس موظف به ارتقا کاربردهاي سرويس مشاوره،سرويس زنگ هشدار بعد از برقراري تماس و کاربرد پورتال وب است.
وي افزود:اين سرويس ها در طراحي و گسترش ارزش افزوده محتواهاي موبايلي سهم به سزايي خواهند داشت.
پنگ معتقد است همکاري با نوکيا زيمنس مي تواند درهاي ورود به عرصه فناوري جهان را به روي اين شرکت بگشايد و باعث افزايش کارايي ، کيفيت وتعداد مشترکانش شود.
شبکه هاي نوکيا زيمنس يک شرکت تهيه کننده راهکارهاي ارتباطي است که با مشارکت نوکيا و زيمنس در لندن و توکيو راه اندازي شد.اين شرکت در ۱۵۰کشور جهان سرويس هاي خود را ارايه مي دهد.
تعداد کاربران تلفن همراه در اين کشورتا پايان ماه اگوست ۲۰۰۷ميلادي حدود ۵۱۵ميليون نفر و تعداد کاربران تلفن همراه در اين کشور ۳۹.۱درصد اعلام شده است.
در اين کشور دو اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد.
تعداد مشترکان اپراتور چاينا موبايل تا ۲سپتامبر ۲۰۰۷حدود۳۴۹ميليون ۶۶هزار نفر بوده است.
چين کشوري است در آسياي شرقي با مساحتي حدود ۹ميليون و۵۷۲هزارو۹۰۰کيلومتر مربع و جمعيت آن  يک ميليارد و ۲۹۸ميليون و۸۴۸ هزارنفر و پايتخت کشور پکن مي باشد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا