همکاري eServGlobalبا “اينتک تلکام سيستم” اروگوئه

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي ازمقامات آگاه در اين باره گفت:بر اساس اين قرارداد راهکارهاي گلوبال اين امکان را در اختيار اينتک قرار مي دهد تا سرويس ها وشبکه ها ي صورت حساب آنتل اروگوئه را مجهز به ارايه سرويس هاي صورت حساب همگراي خطوط همراه ،ثابت،اعتباري ،دايمي و پهن باند  کند. “لورنت …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي ازمقامات آگاه در اين باره گفت:بر اساس اين قرارداد راهکارهاي گلوبال اين امکان را در اختيار اينتک قرار مي دهد تا سرويس ها وشبکه ها ي صورت حساب آنتل اروگوئه را مجهز به ارايه سرويس هاي صورت حساب همگراي خطوط همراه ،ثابت،اعتباري ،دايمي و پهن باند  کند.
 “لورنت لافارگ”مدير عامل “ايي سروگلوبال”در باره مزيت هاي اين قرار داد گفت:اين طرح باعث مي شود تا ما بتوانيم با ارايه توانايي هاي خود سهم بيشتري از بازار اين منطقه را به دست آوريم و هر چه بيشتر خود را به بازار ارتباطي جهان بشناسانيم.
وي گفت :گلوبال به عنوان طلايه دار بازار اين کشور از سال ۲۰۰۳ ميلادي تاکنون سرويس هاي خود را در اروگوئه ارايه مي دهد و هم اکنون حيطه فعاليت خود را به بازار هاي اروپا ،آسيا و خاورميانه نيز کشانده است.
لافارگ بازار ارتباطات آمريکاي لاتين را مستعد رشد و داراي پتانسيل بالا دانست و تصريح کرد، سياست هاي جديد خود را بر پايه سرمايه گذاري هر چه بيشتر بر بازار اين منطقه معطوف کرده ايم.
تعداد کاربران در اروگوئه تا نوامبر ۲۰۰۷ميلادي بيش از سه ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۲.۴۷درصد اعلام شده است.
در اين کشور سه اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که انتل شرکت مادر “آنکل”با يک ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونHSDPA, UMTS, EDGE, GPRS, GSM در جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور مقام اول را به خود اختصاص داده است.
eServGlobalشرکت ارياه دهند راهکارهاي کنترلي شبکه هاي مضاعف و سرويس هاي ارتباطي چند رسانه اي مي باشد که دفتر مرکزي آن در فرانسه قراردارد.
اين مرکز سرويس هاي خود را به سراسر جهان ارايه مي دهد به طوريکه بيش از ۷۵تهيه کننده سرويس در ۵۰کشور جهان از سرويس ها و راهکارهاي اين شرکت استفاده مي کنند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا