مدل E65 نوکيا

که اين وزن به دليل مواد به کار گرفته شده در ساختار تلفن و سخت افزار موجود در دستگاه است.
قاب پشت تلفن از مواد پلاستيکي ساخته شده است که بسيار شبيه چرم است. با اينکه طراحي چرمي خيلي جذاب نيست اما مانع از سر خوردن تلفن از دست کاربر مي شود. مکانيسم کشويي تلفن مشکلات خاص خود را دارد و زماني که تلفن در کف دست قرار مي گيرد ،خم کردن شست براي باز کردن تلفن بسيار دشوار است و بايد کناره هاي تلفن ، کليدها يا سطح براق صفحه نمايش را فشار بدهيد.
گوشي نوکيا مدل  E65 داراي دو ريل است که هر يک از آنها براي يک طرف تلفن به کار مي رود و هدف آنها حفظ قسمت کشويي در وضعيت عمودي است. قسمت پايين تلفن داراي Pop-Port و سوکت شارژ است. بلندگو ، کليد شماره گيري صوتي ، کليد قلم براي کار با متن و کليد ولوم در طرف راست قرار دارد. دکمه اي براي فعال کردن پروفايل در بالاي تلفن قرار دارد که استفاده از آن با يک دست خيلي آسان نيست. فقط در صورت باز کردن درب کشويي ، پورت مادون قرمز در دسترس قرار مي گيرد.
قاب پشت تلفن درب باتري را نيز تشکيل مي دهد که لنز دوربين و آرم کمپاني بالاي آن مشاهده مي شود. باتري تلفن از نوع BL-5F است که توان آن يک هزار  mAh است که در حالت Stand by حداكثر ۲۶۵ ساعت و در مکالمه مداوم شش ساعت دوام مي آورد. در طرف چپ ، زير باتري محل کوچکي براي کارت حافظه MicroSD وجود دارد. فقط در صورت بيرون آوردن باتري مي توان سيم کارت را در تلفن قرار داد.
** صفحه نمايش
حسگر نور ، نور زمينه صفحه کليد را کنترل مي کند و براي روشنايي صفحه نمايش نيز به کار مي رود. نور زمينه صفحه نمايش در روزهاي آفتابي کاملا فعال است در حالي که خواندن آن در شب در شرايط نور کم ، آسانتر است. صفحه نمايش  TFT  اين گوشي ۳۲۰ در ۲۴۰  پيکسل است و ۱۶ ميليون رنگ را نشان مي دهد.
** دوربين
دوربين عکاسي و فيلمبرداري اين گوشي دو مگاپيکسلي است که قابليت بزرگنمايي تا چهار برابر را داراست.
ابعاد عکس هاي گرفته شده در اين گوشي ۱۶۰۰  در ۱۲۰۰ پيکسل است.
در همين حال مدت فيلمبرداري اين گوشي بستگي به حافظه گوشي دارد.
** حافظه
اين گوشي نوکيا داراي حافظه داخلي ۵۰ مگابايتي بوده که توسط کارت حافظه (microSD (TransFlash با قابليت تعويض سريع کارت و قابليت ارتقا تا دو گيگابايت را داراست.
** سخن آخر
گوشي E65 نوکيا که در ليست محصولات کشويي نوکيا قرار دارد به دليل ظاهري زيبا و امکانات بالا توانسته مورد استقبال اکثر بانوان ايراني قرار گيرد.
اين گوشي نوکيا در حال حاضر به بهاي سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳

خروج از نسخه موبایل