رکود بازار سيم کارت هاي همراه اول در پايتخت

به گزارش خبرنگار موبنا کاهش خريدوفروش سيم کارت هاي همراه اول طي چند روز اخبر باعث شده تا رکود نسبي در اين بازار حاکم شود.“رضا عظيمي”در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: در حال حاضر بازار سيم کارت هاي ۰۹۱۲ با بي رونق سپري مي شود چرا که در اين روزها اکثر مشتريان از خريد …

به گزارش خبرنگار موبنا کاهش خريدوفروش سيم کارت هاي همراه اول طي چند روز اخبر باعث شده تا رکود نسبي در اين بازار حاکم شود.
“رضا عظيمي”در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: در حال حاضر بازار سيم کارت هاي ۰۹۱۲ با بي رونق سپري مي شود چرا که در اين روزها اکثر مشتريان از خريد اين نوع سيم کارت ها خودداري مي کنند.
وي افزود: سيم کارت هاي همراه اول بدون نوسان قيمت نسبت به روز گذشته در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
اين فروشنده قيمت سيم کارت کارکرده کد “۱”  را  در زمان حاضر تا سقف پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال  اعلام کرد.
در همين حال سيم کارت صفر کدهاي دو، سه و چهار به ترتيب با بهاي پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۵۰ هزار ريال و سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال  به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي کارکرده کدهاي دو،سه، چهار به ترتيب با قيمت چهار ميليون ريال، سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۸۵۰ هزار ريال  معامله مي شود.
سيم کارت هاي صفر کدهاي “۵”، “۶”،”۷″ و “۸” به ترتيب به قيمت سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و دوم ميليون و ۶۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
همچنين سيم کارت کارکرده کدهاي فوق به ترتيب با قيمت دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا