استراليا اپراتورها را براي شرکت در مزايده شبکه ارتباطي فراخواند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل  از سايت”سلولارنيوز”،دولت در گزارش خود ارزش ساخت اين شبکه را ۴.۷ميليارد دلار اعلام کرد. “استفان کنروي”مدير بخش فناوري پهن باند،ارتباط از راه دور و اقتصاد ديجيتال استراليا گفت:اين طرح يکي از بزرگ ترين و منحصر به فرد ترين طرح هايي است که در تاريخ ارتباطات اين کشور اجرا مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل  از سايت”سلولارنيوز”،دولت در گزارش خود ارزش ساخت اين شبکه را ۴.۷ميليارد دلار اعلام کرد.
“استفان کنروي”مدير بخش فناوري پهن باند،ارتباط از راه دور و اقتصاد ديجيتال استراليا گفت:اين طرح يکي از بزرگ ترين و منحصر به فرد ترين طرح هايي است که در تاريخ ارتباطات اين کشور اجرا مي شود.
وي افزود:مسوولان قصد دارند در پايتخت اين کشور شبکه فيبر نوري را با همکاري سرمايه گذاران دولتي و خصوصي در مدت ۵سال ارايه دهندکه اين امر به برگشت سرمايه دولت کمک شاياني خواهد کرد.
کنروي تصريح کرد :تاکنون براي اجراي اين طرح دو اپراتور “تلسترا “و “ساين تل” آمادگي خود را براي شرکت  دراين پروژه اعلام کرده اند.
تلسترا با ۹ميليون و۳۰۰هزار کاربر بزگرترين اپراتور استراليا وساين تل با يک ميليون و ۸۲۰هزاربزرگ ترين اپراتور تلفن همراه سنگاپور به شمار مي آيد.
اين مقام ارشد خاطر نشان کرد که اين طرح دسترسي آزاد همه تهيه کنندگان سرويس هاي ارتباطي را به شبکه فراهم مي سازد.
تعداد کاربران در استراليا تا ژوئن ۲۰۰۶ميلادي حدود ۱۹ميليون و۸۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۶.۹۵درصد بوده است.
در اين کشور۶اپراتور ارتباطي وجو دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا