CNN و سامسونگ قرارداد بستند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، به موجب اين قرار داد اين دو شرکت همکاري خود را از ماه ژوئن سال ۲۰۰۸ آغاز خواهند کرد و گوشي هايي که از اين تاريخ توليد مي شوند به اين شبکه مجهز خواهند بود.بر اساس اين قرارداد ، براي يک دوره …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، به موجب اين قرار داد اين دو شرکت همکاري خود را از ماه ژوئن سال ۲۰۰۸ آغاز خواهند کرد و گوشي هايي که از اين تاريخ توليد مي شوند به اين شبکه مجهز خواهند بود.
بر اساس اين قرارداد ، براي يک دوره ۶ ماهه اين شرکت کره اي تنها شرکت توليد کننده تلفن همراه است که سايت خبري CNN را در دستگاه هاي تلفن همراه ارايه مي دهد.
اين گوشي ها تحت نام “CNN Samsung phones” به کاربران اروپا، آسيا- اقيانوسيه، خاورميانه، آفريقا و آمريکاي لاتين عرضه مي شود و پيش بيني مي شود که  بيشتر اين گوشي ها از نوع بسيار پيشرفته باشند. 
به اين ترتيب کاربران به راحتي و تنها با يک کليک مي توانند به سايت خبري  CNN دسترسي پيدا کرده و گزارش ها و تصاوير منتشر شده در اين سايت از سراسر جهان را دريافت کنند.
بنابراين با اين روش مخاطبان به راحتي و آسان تر مي توانند به اولين سرويس خبري چندرسانه اي بين المللي دسترسي داشته باشند.
کاربران همچنين مي توانند علاوه بر آخرين اخبار محلي و جهاني CNN مستقيما از طريق تلفن همراه به وب سايت روزنامه نگاران CNN دسترسي داشته باشند.
بر اساس اين گزارش، اولين تلفن همراه مجهز به اين سيستم،  گوشي G810 سامسونگ است که يک دستگاه پيشرفته داراي دوربين ۵ مگاپيکسل و کشويي بوده که انتظار مي رود در ماه مي  در اروپا و ماه جولاي در آسيا عرضه شود.
سامسونگ دومين توليد کننده بزرگ جهان در دنيا سال ۲۰۰۷ بيش از ۱۵۰ ميليون دستگاه گوشي تلفن همراه فروخت و انتظار دارد در سال ۲۰۰۸ اين ميزان به ۲۰۰ ميليون دستگاه برسد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا