بيش از ۱۰۰ ميليون اروپايي کاربرسرويس “ال بي اس” مي شوند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا ” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ،  “آندره مالم ” André Malm تحليلگر تلکام موسسه “برگ اينسايت” گفت: سرويس هاي جهت ياب  و تعيين مسير در آينده  از مهمترين ابزارهاي استفاده از تلفن همراه خواهند بود و موفقيت و استقبال استفاده از اين سرويس کم و بيش  …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا ” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ،  “آندره مالم ” André Malm تحليلگر تلکام موسسه “برگ اينسايت” گفت: سرويس هاي جهت ياب  و تعيين مسير در آينده  از مهمترين ابزارهاي استفاده از تلفن همراه خواهند بود و موفقيت و استقبال استفاده از اين سرويس کم و بيش  نيازمند سيستم “ال اس بي” خواهد بود.
سيستم “جي پي اس” تقريبا بعنوان يک پديده استاندارد براي گوشي هاي همراه در بازار هاي بزرک شناخته شده است و بطورگسترده و پيشرفته اي مورد استفاده ابزاري کاربران و سازند گان گوشي هاي قرارمي گيرد.
با اين حال بسياري از کاربران سعي مي کنند از اين سيستم بطور صحيح استفاده کنند ولي تعداد کمي از آنها موفق مي شوند بطور صحيح با استفاده از اين ابزار يا سرويس مکان مورد نظر را دقيق جهت يابي و پيدا کنند.
به گفته دست اندرکاران ، نرخ بالاي پذيرش اين سيستم ها از سوي کاربران به معني بازگشت فوري درآمد نيست .
 تامين کنندگان سرويس “ال اس بي” ناگزيرند براي کسب درآمد و تامين هزينه ها ؛  به فروش آگهي به عنوان يک نقش آفرين آنلاين ديگر اقدام کنند.
واز سوي ديگر ، تبليغات از طريق گوشي هاي همراه هنوز کاملا رشد نکرده و سالهاي بسياري نياز است تا اين فعاليت به رشد و بلوغ برسد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا