Ezze SLT100 تاييديه FCC را گرفت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين گوشي با قابليت هايي در حد متوسط بوده و از ظاهر بسيار زيبايي برخوردار است.گوشي Ezze SLT100 کشويي بوده اما جزيياتي راجع به ابعاد آن هنوز منتشر نشده است وبه نظر مي رسد ضخامت آن ۱۶ ميليمتر باشد که براي يک …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين گوشي با قابليت هايي در حد متوسط بوده و از ظاهر بسيار زيبايي برخوردار است.
گوشي Ezze SLT100 کشويي بوده اما جزيياتي راجع به ابعاد آن هنوز منتشر نشده است وبه نظر مي رسد ضخامت آن ۱۶ ميليمتر باشد که براي يک گوشي کشويي اندازه مناسبي است.
اين گوشي از شبکه سه باند (GSM850, DCS1800 and GSM1900) که شبکه نسل دوم محسوب مي شود، پشتيباني مي کند.
صفحه نمايش اين گوشي لمسي است و قابليت تشخيص اثر انگشت را دارد اما ميزان شفافيت تصوير آن هنوز مشخص نيست.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان به خروجي تلويزيون، بلوتوث، موسيقي پلير براي پشتيباني از فايل هاي MP3, WAV, MIDI, AMR و iMelody، همچنين ويديو پلير، راديو FM، دوربين دو مگاپيکسل با قابليت ضبط ويديو، ايميل، مرورگر WAP، کارت حافظه microSD ، بازي هاي ارتقا يافته اشاره کرد.
در قسمت رويي اين دستگاه لوگوي Malata  ديده مي شود که يکي از ۱۰۰ شرکت توليد کننده بزرگ چيني است که در زمينه صفحه نمايش LCD فعاليت مي کند.
صفحه نمايش اين گوشي توليد اين شرکت چيني و قسمت پشت آن با  لوگوي Zonda ديده مي شود که توليد کننده دستگاه تلفن همراه مکزيکي است.
اطلاعات و جزييات بيشتر درباره زمان عرضه و قيمت اين گوشي در سايت سافت پديا ذکر نشده است اما گفته شد که اين گوشي آماده ورود به بازار آمريکا ا ست وبا توجه به پشتيباني از شبکه سه باند GSM مناسب شبکه AT&T است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا