ترک سل به کسب امتياز شبکه GSM بلاروس چشم دوخته است

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت : اعلام آمادگي ترک سل براي شرکت در مزايده شبکه GSM پس از انتشار بيانيه اي از سوي  “الکساندر لوکاشنکف”رييس جمهوربلاروس صورت گرفته است.رييس جمهوري بلاروس اعلام کرد که سازمان ارتباط از راه دوراين کشور قصد دارد شبکه GSM اپراتورمذکور …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت : اعلام آمادگي ترک سل براي شرکت در مزايده شبکه GSM پس از انتشار بيانيه اي از سوي  “الکساندر لوکاشنکف”رييس جمهوربلاروس صورت گرفته است.
رييس جمهوري بلاروس اعلام کرد که سازمان ارتباط از راه دوراين کشور قصد دارد شبکه GSM اپراتورمذکور خود را به ارزش ۵۰۰ميليون ريال به مزايده بگذارد.
ترک سل قصد دارد در ادامه روند روبه رشد خود از فرصت هاي سرمايه گذاري موجود در منطقه استفاده کند و سهم خود را در بازار ارتباطات افزايش دهد.
ترک سل ضمن برشمردن امتيازات  فراواني که اين مزايده براي اين شرکت در بر خواهد داشت، اعلام کرد که  سهم زيادي از BeST بلاروس را با اين مزايده از آن خود مي کند.
به گزارش اين شرکت،سال گذشته تلکام اتريش با پرداخت ۷۳۰ميليون يورو توانست ۷۰درصد از سهم اين اپراتور را به دست آورد اما نتوانست سودي را که انتظار داشت با دارا بودن اين سهم به دست آورد.
تعداد کاربران تلفن همراه در بلاروس طبق آمار سال ۲۰۰۷ميلادي نزديک به هفت ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۷۲درصد اعلام شده است.
در اين کشور چهار اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که BeSTبا۱۷۸هزارکاربر رتبه سوم را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
ترک سل با دارا بودن ۳۳ميليون و ۸۰۰هزار کاربر و ارايه سرويس هاي GPRS،GSMوEDGEرتبه اول را در بين سه اپراتور فعال در ترکيه به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا