مدل Navigator 6210 به جمع محصولات نوکيا مي پيوندد

به گزارش خبرنگار موبنا،گوشي نوکيا ۶۲۱۰ Navigator که در دو رنگ مشکي و قرمز با ابعادي برابر با ۱۴.۹ در۴۹ در ۱۰۳ ميلي‌متر توليد مي شود تا اواسط سال ۲۰۰۸ ميلادي در بازار جهاني تلفن همراه به مدل هاي ديگر برند نوکيا اضافه مي شود.اين گوشي ۱۱۷ گرمي  چهاربانده است  که بر شبکه‌هاي (GSM (850/900/1800/1900MHz …

به گزارش خبرنگار موبنا،گوشي نوکيا ۶۲۱۰ Navigator که در دو رنگ مشکي و قرمز با ابعادي برابر با ۱۴.۹ در۴۹ در ۱۰۳ ميلي‌متر توليد مي شود تا اواسط سال ۲۰۰۸ ميلادي در بازار جهاني تلفن همراه به مدل هاي ديگر برند نوکيا اضافه مي شود.
اين گوشي ۱۱۷ گرمي  چهاربانده است  که بر شبکه‌هاي (GSM (850/900/1800/1900MHz و WCDMA 900/2100MHz، ۸۵۰/۲۱۰۰MHz يا ۸۵۰/۱۹۰۰MHz کار مي‌کند.
گوشي همراه نوکيا مدل ۶۲۱۰ Navigator از سرويس جديد Nokia Maps 2.0 بهره مي‌برد.
از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌توان به دوربين ۱۵/۳ مگاپيکسلي با زوم ديجيتال چهار برابر آن اشاره کرد که کيفيت خوبي دارد.
اين دوربين رزولوشني برابر با ۱۵۳۶در ۲۰۴۸ پيکسل داشته و به فلاش مجهز است.
يکي ديگر از مشخصه‌هاي اين گوشي تجهيز آن به سرعت سنج است که به فعال شدن گوشي و کار کردن آن در جهت درست و با توجه به جهت قرارگيري کاربر کمک مي‌کند. از ديگر امکانات موبايل ۶۲۱۰ Navigator مي‌توان به قابليت‌هاي موسيقي و ارتباطي آن اشاره کرد. پخش‌کننده آن نيز از فرمت‌هاي MP3، MP4، AAC، eAAC+ و WMA پشتيباني مي‌کند.
همچنين اين مدل نوکيا داراي صفحه نمايش  TFT با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسل، باتري يون ليتوم از نوع ۹۵۰ mAh، بلوتوث ورژن دو، حافظه آزاد ۱۲۰ مگابايتي و پشتيباني کارت‌هاي حافظه microSD است.
تا کنون رقم دقيقي در باره قيمت اين گوشي اعلام نشده است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا