همکاري شرکت هاي “کارفون” و “بست باي”

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” شرکت ” Carphone” که در حال حاضر ۲هزار و ۳۰۰ نمايندگي و فروشگاه در سراسر اروپا دارد، به منظور داير کردن يکهزار نمايندگي در آمريکا با شرکت ” Best Buy” همکاري مي کند.برخي از اين نمايندگي ها در داخل فروشگاه هاي ” Best …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” شرکت ” Carphone” که در حال حاضر ۲هزار و ۳۰۰ نمايندگي و فروشگاه در سراسر اروپا دارد، به منظور داير کردن يکهزار نمايندگي در آمريکا با شرکت ” Best Buy” همکاري مي کند.
برخي از اين نمايندگي ها در داخل فروشگاه هاي ” Best Buy” راه اندازي مي شوند و بقيه به طور فروشگاه هاي مجزا در آمريکا فعاليت خواهند کرد. ورود نمايندگي هاي Carphone بازار آمريکا را به طور قابل ملاحظه اي تحت تاثير قرار خواهد داد.
اين شرکت در بريتانيا بدون همکاري با اپراتور ها يا سازندگان تلفن همراه ،انقلابي در صنعت تلفن همراه بر پا کرد و به کاربران امکان مقايسه قيمت سرويس ها را با ديگر نمايندگي هاي ارايه کننده سرويس ها تلفن همراه داد.
اين شرکت انتظار دارد موفقيت خود را در آمريکا نيز تکرار کند.
شرکت ” Best Buy” بيش از ۱۰۰ نمايندگي فروش تلفن هاي همراه در آمريکا و کانادا دارد  و ۱۷ درصد فروش بازار را به خود اختصاص داده است .
اين شرکت در آمريکا، کانادا و چين در مجموع يکهزار و۱۵۰ فروشگاه دارد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا