افزايش هزينه بيمه نامه رانندگان استفاده کننده از موبايل در آلمان

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت فاير اينوستمنت، شرکت بيمه Allianz اولين شرکت بيمه اتومبيل است که ميزان هزينه بيمه نامه اتومبيل رانندگان متخلفي را که هنگام رانندگي از تلفن همراه استفاده مي کنند، افزايش مي دهد. اين شرکت هدف خود از اين اجراي اين قانون را برقراري  نظم و کاهش …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت فاير اينوستمنت، شرکت بيمه Allianz اولين شرکت بيمه اتومبيل است که ميزان هزينه بيمه نامه اتومبيل رانندگان متخلفي را که هنگام رانندگي از تلفن همراه استفاده مي کنند، افزايش مي دهد.
اين شرکت هدف خود از اين اجراي اين قانون را برقراري  نظم و کاهش تصادفات براي رانندگان اعلام کرد و افزود : جريمه نقدي ، توقيف و ثبت تخلف در گواهي نامه و افزايش هزينه بيمه اتومبيل از جمله روش هايي است که در آلمان براي جلوگيري از مکالمه با موبايل در حين رانندگي اجراي مي شود. تحقيقات نشان داده که افراد جوان در رده سني ۱۷ تا ۳۴ سال دو برابر افراد بالاي ۵۵ سال هنگام رانندگي از تلفن همراه استفاده مي کنند.
تعداد کاربران تلفن همراه درآلمان تا پايان سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۹۲ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۱۲.۷درصد اعلام شده است.
در اين کشور چهار اپراتور ارتباط از راه دور شامل T-Mobile، وودافون ، E-Plus و O2 فعاليت مي کنند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا