۲۰شمار کاربران ۳G خارميانه و آفريقا به ۲۰ميليون نفر رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش نرخ رشد کاربران نسل سوم تلفن همراه  در اين کشورها در فصل چهارم  حدود ۹.۸درصد بوده است.اين گزارش ميزان رشد اين فناوري را در فصل سوم سال ۲۰۰۷ ميلادي ۹.۷درصد اعلام کرد.بر اساس الگوي بدست آمده در اروپا سهم رشد بازار اين فناوري در اکثر …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش نرخ رشد کاربران نسل سوم تلفن همراه  در اين کشورها در فصل چهارم  حدود ۹.۸درصد بوده است.
اين گزارش ميزان رشد اين فناوري را در فصل سوم سال ۲۰۰۷ ميلادي ۹.۷درصد اعلام کرد.
بر اساس الگوي بدست آمده در اروپا سهم رشد بازار اين فناوري در اکثر کشورها به صورت معمول در فصل چهارم سال به خاطر مصادف شدن با ايام کريسمس و ارايه کارت هاي تلفن همراه و گوشي هاي ارزان قيمت تر به عنوان هديه با کاهش روبه رومي شود در حالي که در اين مناطق عکس اين قضيه اتفاق افتاده است.
بر اساس اين گزارش، کشورهاي آفريقايي و خاورميان  با توجه به تجربه فصل هاي سوم و چهارم سال هاي ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ با اتخاذ سياست هاي جديد از روند کاهش کاربران در اين دو فصل جلوگيري کردند.
در ميان اين تعداد کاربرحدود ۱۲ميليون نفر کاربر سرويس هاي W-CDMAو حدود ۸ميليون نفر از آن ها کاربرخطوط  CDMA2000 هستند.
 تعدا کل کاربران تلفن همراه در کشورهاي آفريقايي ۲۵۰ميليون و ضريب نفوذ آن ۲۷درصد است ورشد اين وسيله ارتباطي در اين قاره با يک تاخير چشمگير روبرو بوده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا