آي ميت سه مدل از گوشي هارا به HSDPA, HSPA PDA مجهز کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت توآيس، يک مدل از گوشي هاي آي ميت از سري Ultimate موسوم به ۶۱۵۰ بوده و با شبکه پر سرعت W-CDMA کار مي کنند که از سيستم HSDPA برخوردار مي شود.همچنين گوشي هاي ۸۵۰۲ و ۹۵۰۲ مجهز به شبکه پرسرعت HSDPA و HSUPA کار مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت توآيس، يک مدل از گوشي هاي آي ميت از سري Ultimate موسوم به ۶۱۵۰ بوده و با شبکه پر سرعت W-CDMA کار مي کنند که از سيستم HSDPA برخوردار مي شود.
همچنين گوشي هاي ۸۵۰۲ و ۹۵۰۲ مجهز به شبکه پرسرعت HSDPA و HSUPA کار مي کنند.
همه اين مدل ها از يک صفحه کليد سخت افزاري کامل QWERTY و نيز يک صفحه کليد لمسي که از کنار باز مي شود برخوردارند.
اين گوشي ها با شبکه GSM/EDGE در باند فرکانسي ۸۵۰, ۹۰۰, ۱,۸۰۰ and 1,900MHz و در شبکه HSDPA و HSPA در باند ۸۵۰/۱,۹۰۰MHz  و نيز باند ۲۱۰۰MHz کار مي کنند.
همچنين اين گوشي ها از بلوتوث، ۸۰۲.۱۱b/g Wi-Fi، بلوتوث استريو، اسلات کارت microSD و نيز دوربين VGA براي مکالمات تصويري  برخوردارند.
گوشي Ultimate 6150  که به سيستم HSDPA مجهز مي شود از صفحه نمايش لمسي ۸/۲ اينچي، دوربين دو مگاپيکسل، راديو FM برخوردار است و در دسترس کاربران آمريکايي قرار مي گيرد.
مدل هايي که به HSPA مجهزند موسوم به ۸۵۰۲ و ۹۵۰۲ هستند که ۸۵۰۲ از يک صفحه کليد کامل QWERTY و دوربين دو مگاپيکسل برخوردار است.
گوشي۹۵۰۲ نيز با يک دوربين سه مگاپيکسل داراي صفحه نمايش ۸۶/۲ اينچي با قابليت لمسي است.
احتمال مي رود که اين گوشي از اواخر ماه جاري در دسترس کاربران قرار گيرد ودرباره قيمت اين گوشي ها در اين سايت اطلاعاتي ارايه نشده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا