فرصت هاي طلايي بازار ارتباطات در شرق قاره سياه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،وي طي سخناني  در نمايشگاه فناوري هاي ارتباطي که در”دارالسلام” يکي از شهرهاي کشور آفريقايي تانزانيا با اشاره به اين که کشورهاي موجود در اين قسمت آفريقا زير حد متوسط استفاده از اين فناوري هستند، اعلام کرد که اين مناطق از لحاظ پتانسيل رشد در حد بسيار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،وي طي سخناني  در نمايشگاه فناوري هاي ارتباطي که در”دارالسلام” يکي از شهرهاي کشور آفريقايي تانزانيا با اشاره به اين که کشورهاي موجود در اين قسمت آفريقا زير حد متوسط استفاده از اين فناوري هستند، اعلام کرد که اين مناطق از لحاظ پتانسيل رشد در حد بسيار بالايي قرار دارند و سرمايه گذاري گسترده شرکت هاي ارتباطي را مي طلبد.
ارافه، پيشرفت هاي سل تل در زمينه ارتباطي در اين قاره سياه را مثال زد و گفت:اين اپراتور توانست با برنامه ريزي هاي حساب شده و سرمايه گذاري مناسب اولين طرح رومينگ را در اين منطقه ارايه دهد و قصد دارد در آينده اي نزديک همکاري هايي را با اپراتور “زين” امارات عربي متحده انجام دهد.
“ديتلوف مار”مدير عامل ووداکام تانزانيا نيز در اين نمايشگاه ،فرصت هاي موجود در بازار فناوري اين بخش ازآفريقا را بکر عنوان  و اعلام کرد که آمارها نشان مي دهد درصد رشد ارتباطات در شرق آفريقا ۷ درصد بيشتر از مناطق ديگر اين قاره مي باشد.
وي افزود : درصد رشد ضريب نفوذ استفاده از اين فناوري در شرق آفريقا با سرعت بسيار چشمگيري مواجه است.
مار، کمبود زيربناهاي لازم،هزينه بالا تجهيزات و انرژي مورد نياز اپراتورها و شبکه هاي بزرگ ارتباطي را از جمله چالشهاي صنعت فناوري در شرق آفريقا عنوان کرد.
وي افزود:انتظار داريم که تعداد کاربران سرويس هايGSM  در کل آفريقا تا پايان سال جاري با افزايش ۲۰درصدي به حدود ۳۱۶ميليون نفرو ضريب نفوذ تلفن همراه نيز به ۳۴درصد برسد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا