بيش از يک سوم کاربران آمريکا روزانه از پيامک استفاده مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، اين تحقيق که از ميان يکهزار پاسخ رسيده به مرکز تحقيقاتي “واير فلاي”به دست آمده ،حدود ۳۶درصد از افراد اعلام  کرده اند که استفاده از سرويس هاي پيامک تلفن همراه يکي از کارهاي اصلي روزانه انها به شمار مي آيد و با آن زندگي مي کنند.حدود ۲۹درصد …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، اين تحقيق که از ميان يکهزار پاسخ رسيده به مرکز تحقيقاتي “واير فلاي”به دست آمده ،حدود ۳۶درصد از افراد اعلام  کرده اند که استفاده از سرويس هاي پيامک تلفن همراه يکي از کارهاي اصلي روزانه انها به شمار مي آيد و با آن زندگي مي کنند.
حدود ۲۹درصد نيز گفته اند که کمتر از ۲۵پيام کوتاه در ماه ارسال مي کنند و نزديک به ۳۵درصد هم مدعي شده اند که هرگز از اين سرويس پيام رسان سوء استفاده نکرده اند.
در اين تحقيق کاربراني که استفاده زيادي از اين سرويس مي کنند ، اعلام کرده اند که ماهيانه بيش از ۱۰۰پيام کوتاه ارسال مي کنند.
در اين گزارش همچنين افراد ي را که در اين کشور بين ۲۵تا ۱۰۰پيام در ماه ارسال مي کنند ۳۷درصد،۱۰۱تا ۲۵۰پيام در ماه ۲۳درصد،۲۵۱تا۵۰۰پيام در ماه ۲۰درصد و بيش از ۵۰۰پيام در ماه ۲۰درصد اعلام کرده است.
“اسکات آبلمان” معاون مرکز تحقيقاتي آنلاين واير فلاي در اين باره گفت:استفاده مداوم افراد از پيام کوتاه نه تنها سلامتي انها را با خطر مواجه مي کند و قواي جسماني آنها را تحريک مي کند بلکه باعث وجود اختلالاتي درفعاليت هاي اجتماعي اين افراد نيز مي شود.
وي افزود: از ميان پاسخ هاي رسيده به اين مرکز حدود ۶۵درصد  گفتند  که از اين سرويس تنها براي ارتباط با دوستان ،همسر يا افراد مهم زندگي شان استفاده مي کنند.
 حدود ۸ درصد افراد اعلام کردند که از اين  وسيله برا ي کارهاي ضروري و فعاليت هاي اجتماعي خود استفاده مي کنند.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ ان ۸۱درصد است.
در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا