نگاهي به بازار سيم کارت در هفته اي که گذشت

در اواسط هفته اي که گذشت سيم کارت هاي اعتباري همراه اول نيز به دليل کاهش خريدوفروش با تعديل قيمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار ريالي در اختيار کاربران قرار گرفت.يکي از فعالان بازار در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد، به دليل کاهش تقاضا براي اين نوع سيم کارت ها اکثر فروشندگان مجبور …

در اواسط هفته اي که گذشت سيم کارت هاي اعتباري همراه اول نيز به دليل کاهش خريدوفروش با تعديل قيمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار ريالي در اختيار کاربران قرار گرفت.
يکي از فعالان بازار در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد، به دليل کاهش تقاضا براي اين نوع سيم کارت ها اکثر فروشندگان مجبور به کاهش قيمت فوق شدند تا از فروش بهتري در بازار برخوردار شوند چرا که اکثر آنها از اواسط اسفند ماه سالي که گذشت تا اواسط هفته، روزهاي بي رونقي را در بازار سيم کارت تهران تجربه کردند.
سيم کارت هاي اعتباري همراه اول که تا اواخر سال ۸۶ با بهاي ۶۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گرفت با مبلغي در حدود ۴۵۰ هزار ريال فروخته شد. 
سيم کارت کارکرده کد”۱″ به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال به فروش  رسيد.
 سيم کارت صفر کد “۲” به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار  ريال و کارکرده آن به مبلغ چهار ميليون و ۱۵۰ هزار ريال به فروش مي رود.
سيم کارت  صفر کدهاي  سه،چهار،پنج،شش،هفت و هشت به ترتيب با مبلغ چهار ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰هزار ريال،سه ميليون و ۵۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال در  پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به فروش رسيد.
همچنين سيم کارت کارکرده کدهاي فوق سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، سه ميليون ريال و دو ميليون و ۶۵۰ هزار ريال  به فروش رسيد.
در همين حال ايرانسل  نيز در چهارمين روز از هفته اي که گذشت در جشنواره شگفتي هاي خود قيمت سيم کارت هاي دائمي خود را که تا پيش از اين ۷۵ هزار تومان بود به ۱۵۰ هزار تومان رساند و در پي آن براي فروش بهتر و جذب مشترک در جشنواره شگفتي ها، بهاي  سيم کارت  اعتباري  را به ۱۰ هزار تومان و پيام رسان خود را به ۵ هزار تومان کاهش داد.
اين در حالي است که اکثر فروشندگان سيم کارت در بلاتکليفي  به سر مي برند چرا که چندي پيش شرکت مخابرات از واگذاري سيم کارت هاي ۱۲۰ هزار توماني خبر داده بود و با افزايش قيمت سيم کارت هاي ثابت ايرانسل به ۱۵۰ هزار تومان بازار سيم کارت دچار سردرگمي شده است.
سيم کارت صفر تاليا نيز بدون نوسان قيمت با بهاي ۴۵۰ مانند سابق به فروش رسيد. 
اکثر فروشندگان بي رونقي بازار سيم کارت همراه اول را طي هفته آتي  پيش بيني کردند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا