اسپنشن حافظه فلش براي تلفن هاي همراه ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، توليد اصلي اين فلش در ژاپن در نيمه دوم سال ۲۰۰۸ آغاز مي شود.شرکت Spansion در کاليفرنيا قرار دارد و از ادغام دو شرکت “فوجيتسو” و AMD بوجود آمده است. “آلن نيبل” محقق موسسه “وب فيت ريسرچ”  گفت که رااهکارهايي مانند MirrorBit Eclipse …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، توليد اصلي اين فلش در ژاپن در نيمه دوم سال ۲۰۰۸ آغاز مي شود.
شرکت Spansion در کاليفرنيا قرار دارد و از ادغام دو شرکت “فوجيتسو” و AMD بوجود آمده است.
“آلن نيبل” محقق موسسه “وب فيت ريسرچ”  گفت که رااهکارهايي مانند MirrorBit Eclipse انعطاف پذيري بيشتري را براي سازندگان گوشي براي کاهش هزينه ها در پي دارد  و موجب تسريع درروند برنامه ريزي و توليد گوشي هاي جديد مي شود.
به علاوه واسط کاربري eXecute-In-Place  (XIP) دسترسي مستقيم به کد و داده ها را در حافظه فراهم مي کند و به سازندگان گوشي امکان مي دهد که بيش از ۲۰درصد در هزينه ساخت حافظه گوشي صرفه جويي کنند.
حافظه فلش يا “فلش مموري” به عنوان يك دستگاه ذخيره‌اي با حالت جامد ديسك سخت و دوربين‌هاي ديجيتالي در نظر گرفته مي‌شود.
فلش مموري از يك شبكه شطرنجي با دو خط موازي و عمود بر يكديگر و يك باتري‌ كه دو ترانزيستور در هر تقاطع دارد، درست شده است كه اين دو ترانزيستور به وسيله يك لايه نازك اكسيد از هم جدا مي‌باشند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا