اپراتور “تري” تلفن همراه را سينما يي مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” ابسلوت گجت دات کام” ، عينک هاي محافظ Vuzix iWear اين هفته فقط  بطور اختصاصي درفروشگاههاي “تري” بفروش مي رسد و با استفاده از اين عينک ها که به اندازه يک ويديوي جيبي هستند ،مي توان تصويربا کيفيت  در صفحه نمايش ۶۲ اينچي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” ابسلوت گجت دات کام” ، عينک هاي محافظ Vuzix iWear اين هفته فقط  بطور اختصاصي درفروشگاههاي “تري” بفروش مي رسد و با استفاده از اين عينک ها که به اندازه يک ويديوي جيبي هستند ،مي توان تصويربا کيفيت  در صفحه نمايش ۶۲ اينچي را به کوچکي صفحه نمايش تلفن همراه با همان کيفيت ديد.
صفحه هاي داخل عينک که داراي فن آوري بالايي هستند ،  صفحه نمايش حقيقي را برابر با انچه که در صفحه ۶۲ اينچي تلويزيون پلاسما مشاهده مي کنيد، نشان خواهد داد.
با اين  وسيله که شبيه عينک است و داراي بلندگوهاي استريو داخلي است ، با يک بار شارژ مي توان تا ۵ ساعت بطور مداوم  ازآن استفاده کرد.
وسيله ياد شده را مي توان به تمامي خروجي هاي ويديو گوشي هاي همراه از جمله
Nokia N95 متصل کرد و کاربر مي تواند  از اين طريق در يک صفحه واقعي به تماشاي فيلم سينمايي بنشيند و يا بازي کند.
اين عينک همچنين به هر وسيله ديگر داراي امکان  پخش ويديويي ، از جمله “آي پاد ” ،  “دي وي دي پلي ير” ، “گيم کنسول” و “کومودور”  قابل اتصال و استفاده است.
اين عينک جالب در سه فروشگاه منتخب “تري” به قيمت ۹۵/۱۹۹ پوند انگليس فروخته مي شود.
شرکت “تري ” اعلام کرد اين وسيله جايزه نمايشگاه لوازم مصرفي الکترونيکي را براي دوسال از آن خود کرده و اخيرا نيزيکي از نامزدهاي انتخاب بديع ترين نوآوري در کنگره جهاني موبايل در بارسلون معرفي شد.
شرکت “تري”  وابسته به شرکت هنگ کنگي Hutchison Whampoa Limited
(HWL) است که ۵۰۰ شرکت زير مجموعه دارد و يکي از بزرگترين شرکت هاي حاضر در بازار بورس هنگ کنگ به شمار مي رود.
اين شرکت در زمينه هاي مختلف از جمله ارتباط از راه دور  فعاليت دارد..
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا