نخستين دوره کلاس ITU در سال جديد در اصفهان برگزار مي شود

به گزارش موبنا غلامعلي حسني صدر اظهار داشت: اين دوره، در ادامه برنامه‌هاي آموزشي منطقه‌اي سال ۲۰۰۸ که پيش از اين به اتحاديه جهاني مخابرات ارايه شده بود، برگزار مي‌شود. وي افزود: عنوان اين دوره آموزشي “استفاده بهينه از طيف در شبکه‌هاي سلولي” است که طي مدت پنج روز در مجتمع آموزشي و پروژهشي فولاد …

به گزارش موبنا غلامعلي حسني صدر اظهار داشت: اين دوره، در ادامه برنامه‌هاي آموزشي منطقه‌اي سال ۲۰۰۸ که پيش از اين به اتحاديه جهاني مخابرات ارايه شده بود، برگزار مي‌شود.
وي افزود: عنوان اين دوره آموزشي “استفاده بهينه از طيف در شبکه‌هاي سلولي” است که طي مدت پنج روز در مجتمع آموزشي و پروژهشي فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
دکتر حسني صدر با بيان اين که دوره مذکور بين المللي است، گفت: اساتيدي از کارشناسان و متخصصان ايراني و همچنين يک استاد از  ITU، اين دوره آموزشي را تدريس خواهند کرد.
وي خاطر نشان کرد: در اين دوره آموزشي ۳۰ نفر از کارشناسان و دانش پژوهان ۱۱ کشور جهان حضور خواهند داشت.
حسني صدر ادامه داد: ۱۰ نفر از اين تعداد را کارشناسان شرکت‌ها و سازمان‌هاي تابعه مجموعه وزارت ارتباطات تشکيل و ۲۰ نفر ديگر نيز از کشورهاي چين، ويتنام، پاکستان، مالزي، هند، تايلند، نپال، سريلانکا، افغانستان و اندونزي در اين دوره حضور پيدا خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات سرپرست دانشکده پست و مخابرات تصريح کرد: پس از اتمام دوره آموزشي “استفاده بهينه از طيف در شبکه‌هاي سلولي” گواهي‌نامه مشترک  ITU، دانشکده و مرکز آموزش مخابرات به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.
وي تاکيد کرد: سال گذشته و در قالب يادداشت تفاهمي که ميان ايران و ITU به منظور برگزاري دوره‌هاي آموزشي منعقد شده بود، برنامه آموزش سال ۲۰۰۸ ميلادي به اتحاديه جهاني مخابرات ارايه شد.
حسني صدر اظهار داشت: بر اين اساس، مقرر شده بود تا چهار دوره آموزشي در طول سال ۲۰۰۸ ارايه شود که نخستين دوره آن بهمن ماه سال گذشته و به صورت مجازي برگزار شده است.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا