سيم کارت پيام رسان اسپادان پايان فروردين ارائه مي شود

سيد احمد سجادي در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به اين که   اسپادان  به منظور ارائه  اين نوع سيم کارت خود   پيمانکار ي را  مشخص کرده است ، گفت:   مذاکرات اوليه با اين پيمانکار  صورت گرفته و در شرايط فعلي در مرحله نهايي قرار دارد. وي ادامه داد: اسپادان در صدد است در …

سيد احمد سجادي در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به اين که   اسپادان  به منظور ارائه  اين نوع سيم کارت خود   پيمانکار ي را  مشخص کرده است ، گفت:   مذاکرات اوليه با اين پيمانکار  صورت گرفته و در شرايط فعلي در مرحله نهايي قرار دارد.
 وي ادامه داد: اسپادان در صدد است در فاز اول  با  ارائه يک هزار سيم کارت  پيامک   به ارزيابي   استفاده آن در جامعه بپردازد و سپس در مراحل  بعدي  توزيع اين نوع سيم کارت خود را  افزايش دهد.
وي همچنين از راه اندازي   ارتباط بين الملل  اين اپراتور خبرداد و گفت:  از اين طريق  ارتباط اين اپراتور با بيشتر  کشور هاي خارجي برقرار مي شود .
سجادي خاطر نشان کرد:در حال حاضر ۶۳۰۰ نقطه در جهان وجود دارد  که کاربران  از طريق  سيم کارت هاي اسپادان  مي توانند  تماس برقرار کنند .
 اپراتور اسپادان در زمان حاضر داراي ۳۵ هزار مشترک در اصفهان بوده و تعرفه مکالمات سيم کارت هاي اين اپراتور نيز مانند سيم کارت همراه اول اعتباري ۶۷ تومان شهري، ۱۱۴ تومان بين شهري و نرخ پيام کوتاه آن ۱۶ تومان است.
سيم کارت اعتباري اسپادان به قيمت ۱۰ هزار تومان داراي ۷ هزار تومان شارژ است.ضريب نفوذ تلفن همراه در استان اصفهان ۷۴/۳۶ درصد است.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا