اعلام آمادگي کنسرسيوم توسعه ارتباطات سيار براي نصب تجهيزات شبکه اپراتور اول

منصور کبيري رهني در گفت و گو  با خبرنگار موبنا با اشاره به فعاليت کنسرسيوم توليد کننده تجهيزات ۶ ميليون خط تلفن همراه اظهار داشت:توليد انبوه اين تجهيزات در حال انجام است و در زمان حاضر نيز نصب ۱۰۰ دستگاه توليد شده در دستور کار قرار گرفته است.وي با بيان اينکه اپراتور اول براي نصب …

منصور کبيري رهني در گفت و گو  با خبرنگار موبنا با اشاره به فعاليت کنسرسيوم توليد کننده تجهيزات ۶ ميليون خط تلفن همراه اظهار داشت:توليد انبوه اين تجهيزات در حال انجام است و در زمان حاضر نيز نصب ۱۰۰ دستگاه توليد شده در دستور کار قرار گرفته است.
وي با بيان اينکه اپراتور اول براي نصب تجهيزات توليد شده توسط اين کنسرسيوم بايد قرارداد مجزايي منعقد کند يادآور شد: اين اپراتور تنها براي تعدادي دستگاه توليد شده به کنسرسيوم اجازه نصب داده است.
کبيري رهني ادامه داد:براي رسيدن به حجم بالاي توليد انبوه تجهيزات زمان زيادي باقي نمانده است و اتمام پروژه ظرفيت سازي براي ۶ ميليون مشترک ،منوط به ورود يک سري قطعات و همکاري بانک ها و شرکت هاي خارجي است .
وي تاخير در اجراي پروژه توليد تجهيزات ۶ ميليون خط را ناشي از دريافت گواهي تاييد نمونه اين قطعات عنوان کرد و گفت: در ماه آينده بالغ بر هزار دستگاه از اين تجهيزات را به کارفرما (ارتباطات سيار) تحويل خواهيم داد.
مدير کنسرسيوم توسعه ارتباطات سيار با تاکيد بر اعلام آمادگي براي نصب تجهيزات توليد شده توسط اين کنسرسيوم تصريح کرد: براي اين منظور،درخواست انعقاد قراردادي به شرکت ارتباطات سيار ارائه شده است.
گفتني است پروژه توليد تجهيزات شبکه براي ظرفيت سازي ۶ ميليون خط تلفن همراه، در ارديبهشت ماه سال ۸۶ ميان ۶ شرکت داخلي و ارتباطات سيار منعقد و به موجب آن اين کنسرسيوم متعهد شد ظرف مدت ۱۸ ماه اين پروژه را به اتمام برساند.
۱۲۸/  13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا