ممنوعيت استفاده از تلفن همراه هنگام عبور از خيابان ، شوخي يا واقعيت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اينتو موبايل دات کام” ، مکالمه و استفاده از تلفن همراه هنگام عبور از چهار راه يا تقاطع ها ممکن است موجب عدم تمرکز فرد پياده شده و بروز حادثه براي خود او و رانندگان عبوري شود.،  با اينحال عده اي مطرح کردن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اينتو موبايل دات کام” ، مکالمه و استفاده از تلفن همراه هنگام عبور از چهار راه يا تقاطع ها ممکن است موجب عدم تمرکز فرد پياده شده و بروز حادثه براي خود او و رانندگان عبوري شود.
،  با اينحال عده اي مطرح کردن ممنوعيت استفاده از تلفن همراه هنگام عبور از عرض خيابان را يک شوخي تلقي کرده و عنوان مي کنند  که از اين پس براي جواب دادن به تلفن همراه و يا برقراري تماس تلفني بايد منتظر سبز يا قرمز شدن چراغ راهنمايي شد !
به نوشته روزنامه ” شيگاگو سان تايمز” ، قانون گذاران ايالت “ايلينويز” آمريکا ممکن است طرحي را ارايه کنند که براساس آن افرادي که هنگام عبور از خيابان از تلفن همراه استفاده مي کنند، به پرداخت جريمه محکوم شوند.
احتمال اين که  اين طرح  که توسط سناتور جمهوريخواه نا حيه شيگاگو  “کنت دانکين” ارايه شده است ، به قانون تبديل شود ، بسيار کم است.
 “جسي وايت” از مسوولان دولت محلي ايالات ايلي نويز که از طرفداران اين طرح است مي گويد که اين امر فقط بايد براي تنبيه کساني باشد که هنگام عبور پياده از چراغ قرمز از تلفن همراه استفاده مي کنند.
طرفداران اين طرح معتقدند که سالانه افراد زيادي هنگان عبور از خيابان براثر بي احتياطي و مکالمه با تلفن همراه مروح شده و يا جان شان را براثر برخورد با خودروها از دست داده اند  و اين طرح مي تواند ضريب امنيت و سلامت افراد را افزايش دهد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا