دستگيري کلاهبرداران پيام کوتا ه در مالزي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تستار”، اين مردان ۲۰ تا ۴۰ ساله  که يک مرد تايواني نيز در ميان آنها بود در کوالالامپور دستگير شدند. اين گروه با پيام کوتاه توانستند يک ميليون “رينگيت” (واحد پول مالزي) از کاربران کلاهبرداري کنند.اين افراد در شهر هاي “جوهور، سلانگور، پنانگ، نگري …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تستار”، اين مردان ۲۰ تا ۴۰ ساله  که يک مرد تايواني نيز در ميان آنها بود در کوالالامپور دستگير شدند.
اين گروه با پيام کوتاه توانستند يک ميليون “رينگيت” (واحد پول مالزي) از کاربران کلاهبرداري کنند.
اين افراد در شهر هاي “جوهور، سلانگور، پنانگ، نگري سمبيلان و پراک واقع در مالزي دست به کلاهبرداري هاي پيام کوتاه زده اند.
۱۴ نفر از افرادي که از تاريخ ۱ تا ۱۵ مارس با دريافت پيام کوتاهي مبني بر برنده شدن کارت هاي قرعه کشي حدود ۸۵ هزار رينگيت ضرر مالي کرده بودند، شکايت خود را به دادگاه اعلام کردند.
اين افراد فريب خورده به گمان اين که برنده يک اتوموبيل يا ۲۰ هزار رينگيت شده اند، در دام کلاهبرداران اس ام اسي افتاده اند.
از اين افراد ساده لوح خواسته شده که براي گرفتن جايزه مبلغي را به يک شماره حساب واريز کنند واين افراد پس از يک هفته متوجه کلاهبرداري شده و به پليس شکايت کرده اند.
کلاهبرداران هم اکنون در زندان به سر مي برند و پرونده آنها در دست بررسي است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا