گوشي ۵۳۱۰ نوکيا کمياب مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا، واردنشدن گوشي ۵۳۱۰ نوکيا به صورت عمده توسط واردکنندگان باعث شده است  تا عرضه  اين مدل کم شود اين گوشي که از بدو ورود به بازار مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است هم اکنون به بهاي دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.اين گوشي چندي پيش به …

به گزارش خبرنگار موبنا، واردنشدن گوشي ۵۳۱۰ نوکيا به صورت عمده توسط واردکنندگان باعث شده است  تا عرضه  اين مدل کم شود
اين گوشي که از بدو ورود به بازار مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است هم اکنون به بهاي دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.اين گوشي چندي پيش به دليل افزايش استقبال در ليست گوشي هاي پرفروش بازار تلفن همراه تهران قرار گرفته بود.
گوشي ۵۳۱۰  که از ماه آگوست سال ۲۰۰۷ ميلادي با دو رنگ بندي آبي و قرمز وارد بازار جهاني شده به دليل کشويي بودن و برخورداري از ظاهري زيبا با استقبال خوبي از سوي خانم هاي ايراني مواجه شده است.
مدل ۵۳۱۰ نوکيا ۱۱۱ گرم وزن دارد و داراي صفحه نمايش TFTبا قابليت ۱۶ ميليون رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي است.
از ديگر مشخصات فني اين گوشي مي توان به حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي،حافظه جانبي microSD و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله اشاره کرد.
باطري اين گوشي Li-Ion است که قابليت مکالمه مداوم تا شش ساعت دارد. زمان آماده به کار باطري اين گوشي ۳۲۰ ساعت اعلام شده است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا